Toon posts:

TNT2 Ultra modden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier dus zoon ding liggen, en die wil ik gaan modden. (Hercules v770 ultra) Er zit nu zoon kloje fannetje op die ik er af heb gesloopt. Maar nu doet zich het volgende probleem voor, er zit dus zoon koellichaampie op, die er niet af kan, die zit gelijmd ofzoiets. Enig idee hoe je zoiets deraf kan halen, zonder dat de chipset meekomt??

Alvast bedankt!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:02
In de vriezer leggen voor een tijdje, daarna kun je hem er afkrijgen (zonder de chipset) als je maar een beetje voorzichtig bent.

There is no magic.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

in de ijskast of verwarmen, kies maar wat je liever doet

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Hercules V770 Ultra???? bedoel je soms Daimond V770 Ultra??? de TNT2 heette bij Hercules... ehhh tja, kweenie eigenlijk...

Verwijderd

Topicstarter
youre right, het is een diamond, komt zeker omdat ik er niet mee mee werk, alles is hercules nu bij mij (bijna alles bedoel ik)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kaart in antistatische zak, 45 min in de vriezer, dan leg je ff iets stevigs op de geheugenchips (bij mij zitten er heatsinks op, heb een V770 non-U) en dan een schroevendraaier er onder... Hoor je eng geluid en hij valt er af.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1