Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SBC Remote Desktop Services

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Wij willen graag Remote applicaties aanbieden met Remote Desktop Services via SBC/Terminal Server (Dus niet d.m.v. VDI).
Nu zie ik een aantal afwisselende reacties over wat mogelijk is en wat niet.

Wij willen applicaties aanbieden die onder andere een GPU nodig hebben (Zoals AutoCAD). Nu is mijn vraag:

Kan je via Remote Desktop Services applicaties aanbieden aan de eindgebruikers d.m.v. RemoteApp waarbij gebruik wordt gemaakt van NVIDIA GRID kaarten voor bijvoorbeeld AutoCAD? En werkt dit goed?

Alvast bedankt

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:49:
Kan je via Remote Desktop Services applicaties aanbieden aan de eindgebruikers d.m.v. RemoteApp waarbij gebruik wordt gemaakt van NVIDIA GRID kaarten voor bijvoorbeeld AutoCAD?
Wat heb je hierover zelf al gevonden? Deze informatie zou je vrij gemakkelijk zelf moeten kunnen vinden? Requirements en mogelijkheden staan beschreven.
En werkt dit goed?
Wat is jouw definitie van goed? Of wat verwacht je van antwoord?
Het antwoord zal namelijk erg afhankelijk zijn van wat jij nodig hebt, of wat jij verwacht.
Nu zie ik een aantal afwisselende reacties over wat mogelijk is en wat niet.
Dus waarom zou je dit zelf niet verder onderzoeken? Of wat heb je al gevonden, wat denk je daarna zelf over deze punten?

Tip: PNS Beleid
Lees deze even door. Het is in PNS niet de bedoeling om alleen je vraag hier neer te zetten, en verwachten dat in PNS je machine antwoord direct gegeven wordt.
Momenteel staat er voornamelijk een vraag, terwijl deze eigenlijk vrij gemakkelijk te vinden is op Internet of eigenlijk geheel afhankelijk is van wat jij verwacht van de oplossing. Wat in SBC zeer belangrijk is.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je kan ook offloaden naar local resources met inzet van bepaalde technieken. En die technieken zijn weer afhankelijk van de vendors; niet elke vendor werkt met elk produkt dus daar zit je eerste uitdaging al.

Vergeet ook niet dat "de rest van de infra" ook op orde moet zijn; lijnen met weinig latency maar ook snelle storage of wil je dat users 10 seconden moeten wachten om een relatief simpele tekening te laden?

Ben een beetje bang dat dit topic gelijkwaardig je vorige topic wordt; we geven vrij veel info maar jouw inhoudelijke/inzichtelijke oplossingen blijven ietwat op de vlakte.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:18

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals Rolfie aangeeft is je topic wat summier.
Begin eens met wat het budget is, wat doe je precies met autocad? Over hoeveel (concurrent) users heb je het?
Daarnaast is de eigen inzet zeker een punt die Rolfie ook terecht aankaart. Hier in PNS verwachten we een hoge mate van inzet en kennis van de materie, daar is het tenslotte Professional Networking & Servers (PNS) voor ;)

Tijd voor een nieuwe sig..