Ik zoek een?
Nieuwe/ aanvullende SSD. Zo veel mogelijk GB's
Een maandje terug een degelijke Game PC gebouwd. Momenteel heb ik een 1TB HDD, en een 128GB SSD van Kingston. Beiden raken snel vol, en ik zou graag de 'SSD demanding games' (lees voornamelijk RPG's) graag op een SSD willen zetten.
Wat is je budget?
Geen budget, maar natuurlijk niet te duur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nog niet echt een voorkeur, al neig ik wel richting crucial. Voornamelijk omdat dit betaalbaarder is dan de rest.
Ik heb het idee dat je bij Samsung ook meer voor het merk betaald dan de eigenlijke GB's.
Maar hier weet ik niet veel van, en ik kom niet echt tot een mening uit de revieuws, vandaar hier de vraag/mening:)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn specs:
EVGA - NVIDIA GeForce GTX 1070
Intel Core i5-6500
Gigabyte B150-HD3P-CF
16GB RAM 4x4 ----------------------------------- Crucial
Corsair RM550x ---------------------------------- Voeding
Kingston SH103S3 ------------------------------ SSD
WDC WD10EARS-00MVWB0 --------------- HDD
Dank dank:)
Nieuwe/ aanvullende SSD. Zo veel mogelijk GB's
Een maandje terug een degelijke Game PC gebouwd. Momenteel heb ik een 1TB HDD, en een 128GB SSD van Kingston. Beiden raken snel vol, en ik zou graag de 'SSD demanding games' (lees voornamelijk RPG's) graag op een SSD willen zetten.
Wat is je budget?
Geen budget, maar natuurlijk niet te duur.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nog niet echt een voorkeur, al neig ik wel richting crucial. Voornamelijk omdat dit betaalbaarder is dan de rest.
Ik heb het idee dat je bij Samsung ook meer voor het merk betaald dan de eigenlijke GB's.
Maar hier weet ik niet veel van, en ik kom niet echt tot een mening uit de revieuws, vandaar hier de vraag/mening:)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn specs:
EVGA - NVIDIA GeForce GTX 1070
Intel Core i5-6500
Gigabyte B150-HD3P-CF
16GB RAM 4x4 ----------------------------------- Crucial
Corsair RM550x ---------------------------------- Voeding
Kingston SH103S3 ------------------------------ SSD
WDC WD10EARS-00MVWB0 --------------- HDD
Dank dank:)