Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-11 18:46
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een paar nieuwe oortjes. Mijn vorige oortjes waren de Razer Hammerheads op zich was ik redelijk tevreden met de geluidskwaliteit.

Wat is je budget?
Tussen de 50 en 150 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren:p. Verder zou ik het fijn vinden als ze draadloos zouden werken via BT, echter heb ik hier geen ervaring mee en dus geen idee of dit echt gaat afdoen aan de audio kwaliteit. Ik ben geen echte audiofiel, ik stream vooral Spotify dus het hoeft niet het beste van het beste te zijn maar in ieder geval wel meer dan "ok".

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb een paar draadloze van Sony gevonden die ook de mogelijkheid geven om via 3.5mm aan te sluiten voor als de BT batterij op is. Maar zoals ik al zei, weet ik niet of dit een goede keuze is.https://tweakers.net/pric...-mdr-ex750bt-(zwart).html
Een andere keuze die ik wel interessant vond was de Shure, https://tweakers.net/pric...-se215-(transparant).html, veel goede reviews mooi design (vond ik zelf) alleen niet draadloos.

Welke vragen heb je hier nog over?
Mochten mensen persoonlijke (goede) ervaringen hebben met een bepaald product dan hou ik me aanbevolen.
Verder vraag ik mij dus af of draadloos een realistische mogelijkheid is als je niet al te veel audiokwaliteit wil verliezen.

Alvast bedankt voor jullie hulp en mocht ik nog iets vergeten zijn te vermelden dan hoor ik het graag.

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Van de Sony heb ik gehoord dat deze niet zo denderend klonk. Niet doordat ze draadloos, dat klinkt allemaal wel goed anno 2016. Als ze ook niet draadloos mogen zijn zou ik eens kijken naar de Alpha & Delta AD01, ik heb er zelf 2 van thuis liggen en ze klinken echt geweldig. Ik zocht destijds naar oortjes met een verwisselbare kabel (ik was kabelbreuk zat). Anderhalf jaar later heb ik ze nog steeds en met m'n eerste kabel, ik heb voor de zekerheid de upgradekabel besteld (vanwege een aanbieding tijdens de release). Maar ik heb die nog niet hoeven te gebruiken.

• GnrlSchnavy
Swagger schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:57:
Van de Sony heb ik gehoord dat deze niet zo denderend klonk. Niet doordat ze draadloos, dat klinkt allemaal wel goed anno 2016. Als ze ook niet draadloos mogen zijn zou ik eens kijken naar de Alpha & Delta AD01, ik heb er zelf 2 van thuis liggen en ze klinken echt geweldig. Ik zocht destijds naar oortjes met een verwisselbare kabel (ik was kabelbreuk zat). Anderhalf jaar later heb ik ze nog steeds en met m'n eerste kabel, ik heb voor de zekerheid de upgradekabel besteld (vanwege een aanbieding tijdens de release). Maar ik heb die nog niet hoeven te gebruiken.
Top ik ga er gelijk even naar kijken, bedankt voor de info :)

• GnrlSchnavy
Een vriend van mij raadde de on-ear Marshall kop telefoons aan. Ze klonken wel prima, hebben bleutooth en een 3.5 mm jack poort. Iemand heel toevallig ervaringen met, of deze koptelefoons of "on-ear" koptelefoons?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:07

FeaR

In GoT we trust

Dopjes vallen onder Mobile aangezien deze vooral voor movoeir gebruik zijn. Schopje die kant op.

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.