Mijn vraag;
Wat kan de oorzaak zijn dat mijn videokaart uitvalt?
Relevante software en hardware die ik gebruik;
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
In het bios blijft de kaart aan en draaien. Zodra windows is opgestart valt hij uit. Ik heb deze set-up ongeveer 3 maanden en nooit problemen gehad, tot nu. Ik heb de geforce drivers ge-update, maar na opnieuw opstarten helpt het niets. De ThunderMaster tool crasht omdat de videokaart uit staat. Het laatste wat ik geinstalleerd heb is Fallout 4, afgelopen weekend. Dat werkte de afgelopen dagen zonder problemen. Het laatste wat ik aan het doen was; Youtube kijken op mijn 2e scherm iGPU en Facebooken op mijn Palit. Beide schermen bevroren, waarna hij na opnieuw opstarten er de brui aan gaf. (de reden dat ik iGPU gebruik is omdat ik een oud beeldscherm heb die nog op VGA werkt
)
Wat kan de oorzaak zijn dat mijn videokaart uitvalt?
Relevante software en hardware die ik gebruik;
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 244,95 | € 244,95 |
1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
1 | Palit GeForce GTX 1070 GameRock | € 471,38 | € 471,38 |
1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Crucial BX200 480GB | € 129,50 | € 129,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.226,53 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb;
In het bios blijft de kaart aan en draaien. Zodra windows is opgestart valt hij uit. Ik heb deze set-up ongeveer 3 maanden en nooit problemen gehad, tot nu. Ik heb de geforce drivers ge-update, maar na opnieuw opstarten helpt het niets. De ThunderMaster tool crasht omdat de videokaart uit staat. Het laatste wat ik geinstalleerd heb is Fallout 4, afgelopen weekend. Dat werkte de afgelopen dagen zonder problemen. Het laatste wat ik aan het doen was; Youtube kijken op mijn 2e scherm iGPU en Facebooken op mijn Palit. Beide schermen bevroren, waarna hij na opnieuw opstarten er de brui aan gaf. (de reden dat ik iGPU gebruik is omdat ik een oud beeldscherm heb die nog op VGA werkt