Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG tv Spotify Account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Chantal2606
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 05-12-2016
Hopelijk kan iemand mij helpen...

Het volgende:
Ik heb een LG Smart Tv en Spotify Premium.
2 jaar lang heb ik mij goed aan kunnen melden op mijn account op de tv, maar sinds een paar weken geeft de tv op mijn account de melding dat het wachtwoord of mailadres niet klopt.
Ik heb mijn Facebook wachtwoord inderdaad veranderd enkele weken geleden, maar.... als ik nu op de + druk (account toevoegen) kan ik mij probleemloos aanmelden via Facebook (wel alle gegevens invullen) en ook via mijn Spotify gebr.nm en ww.
Nu komt het probleem dat de tv deze met geen enkele mogelijkheid op slaat. Als ik de app sluit op de tv, moet ik mij dus weer helemaal overnieuw aanmelden.

Op mijn Spotify account staat ook alleen mijn telefoon als herkenbaar apparaat.

Wie o wie herkent het probleem en/of weet hoe ik mij weer aan kan melden zonder steeds alles in te hoeven voeren?

[Voor 6% gewijzigd door Chantal2606 op 30-11-2016 06:15]

Alle reacties

• Chantal2606
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 05-12-2016
Niemand?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True