Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk huis-tuin-netflix gebruik. Moet wel GTA5 kunnen spelen, bij voorkeur op 1080p. Geen idee of het realistisch is om 4k af te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage wil ik zelf doen, absolute maximum is 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen HDD en SSD worden meegenomen vanuit de oude build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
The basics
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zeer kleine voorkeur voor AMD door de gebrek aan concurrentie voor Intel. Echter is het future-proofen belangrijker.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normaal geluidsniveau. Wordt wel in een redelijk stoffige omgeving gebruikt, dus bij de kast moet hier rekening mee worden gehouden.
.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang-for-buck en een systeem wat upgradebaar is en daarom future-proof.
Wat ik tot nu toe heb bedacht: (ben niet vies van tweede hands onderdelen indien dit is aan te raden)
MoBo – MSI H110M ECO –
Proc – i5 6400 –
GPU – Gtx 960 –
RAM – 8GB DDR4–
Case – XXX – 60
PSU – XXX- 50
Thanks!
Voornamelijk huis-tuin-netflix gebruik. Moet wel GTA5 kunnen spelen, bij voorkeur op 1080p. Geen idee of het realistisch is om 4k af te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assemblage wil ik zelf doen, absolute maximum is 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen HDD en SSD worden meegenomen vanuit de oude build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
The basics
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zeer kleine voorkeur voor AMD door de gebrek aan concurrentie voor Intel. Echter is het future-proofen belangrijker.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Normaal geluidsniveau. Wordt wel in een redelijk stoffige omgeving gebruikt, dus bij de kast moet hier rekening mee worden gehouden.
.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang-for-buck en een systeem wat upgradebaar is en daarom future-proof.
Wat ik tot nu toe heb bedacht: (ben niet vies van tweede hands onderdelen indien dit is aan te raden)
MoBo – MSI H110M ECO –
Proc – i5 6400 –
GPU – Gtx 960 –
RAM – 8GB DDR4–
Case – XXX – 60
PSU – XXX- 50
Thanks!