Ik wou wat spellen kopen maar de bank was aan het prutsen waardoor ik niet kon betalen ("technische problemen"
). Valve stuurde een automatische mail met de mededeling dat de items 72 uur lang in het mandje zouden worden gehouden dus ik dacht dat het wel goed zat. Blijkt de prijs nu weer verhoogd te zijn. Is het op te lossen dat ik die spellen nog met korting kan kopen of moet ik wachten op de volgende keer dat die spellen voldoende zijn afgeprijsd? Best klote, er zaten een paar leuke deals tussen waaronder Dirt 3 voor 3 euro.
Ik heb nu maar alle items uit het mandje verwijderd aangezien de prijs zonder korting werd weergegeven maar Valve heeft een bewijs dat ik ze op tijd (met korting) probeerde te kopen. Is het niet te regelen dat ik ze nu met korting kan kopen?

Ik heb nu maar alle items uit het mandje verwijderd aangezien de prijs zonder korting werd weergegeven maar Valve heeft een bewijs dat ik ze op tijd (met korting) probeerde te kopen. Is het niet te regelen dat ik ze nu met korting kan kopen?