Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal mijn pc voornamelijk gebruiken voor word en internet, maar ik wil wel de optie hebben om af en toe een game te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou Maximaal 650 euro mogen kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die nog wel even mee kan en een prima videokaart om de meeste games op redelijke graphics te kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of alles in de case past en op het moederbord aangesloten kan worden. Ik weet ook niet zeker of de gekozen producten zullen voldoen dus daar zou ik ook nog feedback over willen.
Ik zal mijn pc voornamelijk gebruiken voor word en internet, maar ik wil wel de optie hebben om af en toe een game te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou Maximaal 650 euro mogen kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die nog wel even mee kan en een prima videokaart om de meeste games op redelijke graphics te kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of alles in de case past en op het moederbord aangesloten kan worden. Ik weet ook niet zeker of de gekozen producten zullen voldoen dus daar zou ik ook nog feedback over willen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,99 | € 50,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Sharkoon VS4-W Window | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 124,- | € 124,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 617,35 | |