Mijn vraag
Ik heb afgelopen zondag een nieuwe PC besteld. Deze heb ik gisteren ontvangen en toen mee aan de slag gegaan om in elkaar te zetten. Vanavond afgemaakt echter werkt er 1 USB 3.0 poort niet. Dit betreft de USB 3.0 poort van de NZXT H440 Case.
Mijn vraag is of jullie nog ideeën hebben wat ik kan uitvoeren om hem werkend te krijgen
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle moederbord drivers geïnstalleerd
- Alle Windows Updates geïnstalleerd
- Alle Kabels gecontroleerd. Deze lijken me gewoon goed. Het is ook maar 1 van de 2 USB 3.0 poorten welke niet werkt. Het is de meest linker als je van vooraf aan bekijkt.
- BIOS geüpdatet naar laatste versie.
- BIOS instellingen nagekeken. Ik heb een apart advanced kopje waarin ik alle USB Poorten apart van elkaar kan uit of en inschakelen, deze staan allemaal enabled.
- USB 3.0 kabel van oude PC in nieuwe moederbord gestoken --> Ook hiervan werkt nu maar 1 USB 3.0 poort. Ook hier doet de linker het niet. Ik weet 100% zeker dat beide het doen van de oude PC
- In apparaatbeheer gekeken. Hier staan nergens uitdruktekens
Ik heb afgelopen zondag een nieuwe PC besteld. Deze heb ik gisteren ontvangen en toen mee aan de slag gegaan om in elkaar te zetten. Vanavond afgemaakt echter werkt er 1 USB 3.0 poort niet. Dit betreft de USB 3.0 poort van de NZXT H440 Case.
Mijn vraag is of jullie nog ideeën hebben wat ik kan uitvoeren om hem werkend te krijgen
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 214,- | € 214,- |
1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 123,99 | € 123,99 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 470,- | € 470,- |
1 | NZXT H440 New Special Edition Zwart/Groen | € 140,90 | € 140,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 96,95 | € 96,95 |
1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.141,79 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Alle moederbord drivers geïnstalleerd
- Alle Windows Updates geïnstalleerd
- Alle Kabels gecontroleerd. Deze lijken me gewoon goed. Het is ook maar 1 van de 2 USB 3.0 poorten welke niet werkt. Het is de meest linker als je van vooraf aan bekijkt.
- BIOS geüpdatet naar laatste versie.
- BIOS instellingen nagekeken. Ik heb een apart advanced kopje waarin ik alle USB Poorten apart van elkaar kan uit of en inschakelen, deze staan allemaal enabled.
- USB 3.0 kabel van oude PC in nieuwe moederbord gestoken --> Ook hiervan werkt nu maar 1 USB 3.0 poort. Ook hier doet de linker het niet. Ik weet 100% zeker dat beide het doen van de oude PC
- In apparaatbeheer gekeken. Hier staan nergens uitdruktekens