Achtergrondactiviteit foto's stoppen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen gaat mijn iphone 6S schrikbarend snel leeg. Ook wordt de telefoon erg warm. Als ik bij 'batterijgebruik' in de instellingen kijk, zie ik dat foto's 59% van mijn batterij inneemt, terwijl ik de app zelf nooit open heb staan. Er staat ook dat de app zo veel energie verbruikt alleen in de achtergrond. "Achtergrondactiviteit" staat er dan bij. De achtergrondactiviteit van foto's kun je ook niet apart uitzetten (integendeel tot bij andere apps). Als ik mijn telefoon in de energiebesparingsstand zet, wordt hij meteen al een heel stuk minder warm. Dit waarschijnlijk omdat de achtergrondactiviteit bij elke app wordt uitgeschakeld (dus ook bij foto's). Maar ik wil eigenlijk niet dat mijn Iphone constant in energiebesparingssfand staat. Wat moet ik doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Synchronisatie probleem/conflict iCloud photo of iCloud Windows?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De foto's worden niet geüpload naar de iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Uh, verder geef je geen settings prijs. Maar heb je wel bij Instellingen - Foto's en Camera gekeken? En kijk eens bij Instellingen - Privacy - Foto's welke apps toegang hebben en/of de Foto app frustreren.. Haal die toegang weg of sluit die apps af. Alles afsluiten en iPhone herstart en vervolgens aan de lader en een autom. backup kan ook verfrissend werken.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké! Ga ik proberen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb je pas geupgrade naar iOS 10 en/of heb je heel veel foto's? Dan moet foto's al je foto's (:p) indexeren voor de gezichtsherkenning.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb IOS 10, maar wat heeft het organiseren van je foto's in mapjes met energieverbruik te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:06

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:45:
Ja, ik heb IOS 10, maar wat heeft het organiseren van je foto's in mapjes met energieverbruik te maken?
Dat is een proces wat afgetrapt wordt, waardoor je processor enz aan de gang gaat en dus je batterij verbruikt :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier sinds een paar dagen ook last van! Ik heb ios 10 al een tijdje, dus aan de gezichtsherkenning zal het bij mij niet liggen denk ik. Gisteravond en vanochtend had ik er opeens geen last meer van, maar sinds de middag wel weer.
Pagina: 1