Welke laptop kan ik het beste aanschaffen? max 550

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is eigen best wel suf maar komt er niet meer uit met alle verschillende shit tegenwoordig op de markt.

Ik wil graag een laptop aanschaffen voor mijn studie maar tegelijk wil ook n spelletje zoals bijv: Euro truck simulator 2 puur voor vermaak..

dit zijn de specs van het spelletje

Euro Truck Simulator 2 Minimum Requirements
CPU: Dual core CPU 2.4 GHz
CPU Speed: 2.4 GHz
RAM: 4 GB
Video Card: GeForce GTS 450-class (512 MB)
Sound Card: Yes

nu wil ik mijn spelletje natuurlijk wel n beetje fatsoenlijk spelen dus niet met een kut kwaliteit kwa grapics..

wie kan me vertellen welke laptop ik nu t beste ken kopen een met een geforce of een intel hd 520

ik weet het niet meer.. hoop op goed advies :P _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een GeForce kun je beter gamen dan met een Intel HD chip. Echter is Euro Truck Simulator een niet-veeleisend spel. Ik zou je dus niet blind staren op een GeForce chip, dat wordt ook lastig om binnen je budget te passen. Met een budget van 550 euro zou ik voor deze gaan:

pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15ISK 80SM017RMH

Intel i3 Skylake processor, 2133Mhz 8GB RAM, 256GB SSD en een full HD scherm. Meeste waar voor je geld imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Deze Acer heeft nog een kleine discrete GPU: pricewatch: Acer Aspire E5-575G Aspire E5-575G-323W

Een GT940MX, is toch een stapje boven de Intel HD wat betreft gaming. Deze laptop heeft ook een 128GB SSD zodat Windows lekker snel kan starten en een 1TB harde schijf voor meer opslagruimte.

Alternatief kan je deze ASUS ook overwegen: pricewatch: Asus Vivobook R556DG-DM151T

Deze is wel helemaal AMD gebaseerd, maar ik denk dat een AMD A10 of een Core i3 lood om oud ijzer is welke je neemt. Zeker als je geen CPU intensief werk doet. De geïntegreerde graphics van AMD schijnen ietsje beter te zijn dan die van Intel voor gaming.