Toon posts:

Beeldscherm voor aan MacBook en XBONE +/-32 inch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ik ben op zoek naar een super beeldscherm. Deze wil ik voor meerdere doeleinden gaan gebruiken. Hij moet aan te sluiten zijn op mijn macbook voor grafisch werk en op een Xbox One voor gamen (battlefield, fifa). Liefst ook met audio output of een oplossing hiervoor met betrekking op de Xbox One. Qua formaat zoek ik iets groters, denk in de richting van 32 inch en een lichte voorkeur voor een 16:9 verhouding. Heb online al wat mooie beeldschermen gezien, maar misschien dat jullie mij van extra tips kunnen voorzien? Ben bereid wat 'meer' te betalen voor super kwaliteit dus heb niet echt een budget in gedachte.

Cheers!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat ik deze vraag hier helemaal niet mag stellen, excuus. Zou een admin deze post willen verplaatsen naar de juiste categorie of verwijderen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al gevonden? De eisen die je hebt zijn vrij generiek. Wil je richting 4K? Wil je 144Hz? Wil je werken met HDMI, of ook displayport? Welk paneel heeft je voorkeur?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Welke MacBook heb je?
USB-C?
Thunderbolt 3?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reacties!

Ik neig momenteel naar iets zoals de Asus pa328q. Zwaartepunt zal liggen op het grafisch werk. Om de verdere vragen te beantwoorden:
  • Ja ik wil richting 4k
  • Wat is aan te raden qua hoeveelheid Hz? (o.a. daarvoor dus tips nodig :>)
  • HDMI, thunderbolt 3 is een pre.
  • Macbook is een 2,5 GHz i7, 16gb van augustus 2015.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:59:
• HDMI, thunderbolt 3 is een pre.
Errr.... die MacBook heeft helemaal geen Thunderbolt 3.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Maar met dit scherm wil ik wel wat langer doen, MacBook wordt waarschijnlijk eerder vervangen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist?

Schopje naar CAA met inhoudelijker titel.

Verwijderd

Topicstarter
Dank, vroeg er hierboven al om, kwam er helaas pas achter na het posten.
Pagina: 1