Hallo mede tweakers,
Vandaag bezig geweest met een offline MDT installer te maken en nu zit ik opgescheept met een .iso van bijna 10GB
.
Binnen de .iso zit Win10 met drivers, applicaties en de task sequence van Win10, nu wou ik hem op een USB van 16GB zetten en bootable maken doormiddel van rufus 2.11.995 maar nu blijft hij "hangen" bij de install.wim die 3,5GB groot is en het gaat met baby stappen verder ik zie zo nu en dan dat het groene balkje vooruit gaat maar dat gaat zo langzaaaaaaam.
Straks ben ik al dood en is hij net klaar
ik zelf zit te denken dat de USB poort zich naar usb 1.0 heeft ge"downgrade" maar dat is gist werk, ik heb ook gelezen om win 10 uefi te laten opstarten moet je FAT32 hebben:? maar ik zie mensen ook zeggen dat rufus gpt voor ntfs wel ondersteunt en dat het wel werkt 
what to do?! What to do?!
alvast bedankt voor het bekijken!
Chaos
[edit]: oh ja bijna vergeten rufus doet hier al bijna 5u over
[edit]: Logfile weggehaald
Vandaag bezig geweest met een offline MDT installer te maken en nu zit ik opgescheept met een .iso van bijna 10GB
Binnen de .iso zit Win10 met drivers, applicaties en de task sequence van Win10, nu wou ik hem op een USB van 16GB zetten en bootable maken doormiddel van rufus 2.11.995 maar nu blijft hij "hangen" bij de install.wim die 3,5GB groot is en het gaat met baby stappen verder ik zie zo nu en dan dat het groene balkje vooruit gaat maar dat gaat zo langzaaaaaaam.
Straks ben ik al dood en is hij net klaar
what to do?! What to do?!
alvast bedankt voor het bekijken!
Chaos
[edit]: oh ja bijna vergeten rufus doet hier al bijna 5u over
[edit]: Logfile weggehaald
[ Voor 99% gewijzigd door choastech op 06-12-2016 09:39 ]