Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software-update: .NET Core 1.1

Pagina: 1
Acties:

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
downloads: .NET Core 1.1
Dit is een modulair platform voor webappliacties dat draait op Linux, macOS en Windows. Het maakt natuurlijk gebruik van .NET en je kan het vergelijken met Node.js of Go.
Deze beschrijving klopt niet echt. Dit is min of meer de beschrijving van ASP.NET core en zelfs dat is niet helemaal correct.

Het is inderdaad een modulair platform waarmee je onder andere webapplicaties kun schrijven.

Misschien even wat research doen.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15

Qwerty-273

Meukposter

Ik hou me zeker aanbevolen voor een betere tekst die meer omvattend is. De huidige "summiere" samenvatting komt van " .NET Core is a blazing fast, lightweight and modular platform for creating web applications and services that run on Windows, Linux and Mac. " op https://www.microsoft.com/net/core/platform
De laatste keer dat ik serieus wat development heb gedaan was des tijds met VB6. Dus ik lig op dat vlak behoorlijk achter (scripting met PS reken ik dan niet mee). De beschrijvingen van uit de ontwikkelaar zijn vaak meer gericht op wat er verbeterd is, ipv "duidelijk" (voor een oudje) aan te geven wat het precies allemaal omvat.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.