Mijn vraag
Na veel gezocht te hebben op stackoverflow en Google heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden.
Ik ben bezig om met Bootstrap een portfolio te maken en wil een afbeelding op een vaste plek hebben, ook tijdens het scrollen en precies in het midden van het scherm. Hoe kan ik dit gemakkelijk voor elkaar krijgen.
Het wordt een one-pager die werkt met sections als pagina's als het ware.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Bootstrap, Stack Overflow en Google
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel oplossingen op internet bieden een oplossing in de vorm van een pseudo-element. Echter werkt dit niet.
EDIT:
position: fixed;
top: 50%;
left: 50%;
transform: translate(-50%, -50%);
Ik heb nu dit geprobeerd en verticaal werkt het, alleen krijg ik het nu niet meer horizontaal gecentreerd
Na veel gezocht te hebben op stackoverflow en Google heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden.
Ik ben bezig om met Bootstrap een portfolio te maken en wil een afbeelding op een vaste plek hebben, ook tijdens het scrollen en precies in het midden van het scherm. Hoe kan ik dit gemakkelijk voor elkaar krijgen.
Het wordt een one-pager die werkt met sections als pagina's als het ware.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Bootstrap, Stack Overflow en Google
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel oplossingen op internet bieden een oplossing in de vorm van een pseudo-element. Echter werkt dit niet.
EDIT:
position: fixed;
top: 50%;
left: 50%;
transform: translate(-50%, -50%);
Ik heb nu dit geprobeerd en verticaal werkt het, alleen krijg ik het nu niet meer horizontaal gecentreerd
[ Voor 13% gewijzigd door aDutchCow op 29-11-2016 13:42 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij