Acties:
  • 0 Henk 'm!

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-04 19:44
1. Werkt deze kaart met drie HDMI/DVI-monitoren? (Surround gaming tov mijn huidige situatie met Eyefinity)
2. Ga ik er veel op vooruit?
3. Is er iets beters voor onder de 300 Euro?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
MOBO: Gigabyte GA-970A-UD3P
CPU: AMD FX-8350 Black Edition
GPU: Sapphire R9 290 TRI-X
RAM: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1866C9
CASE: Corsair Vengeance C70 (Military Green)
COOL: Corsair Hydro H100i
Monitoren: 3* Samsung P2250 Syncmaster (ja oud, ik weet het, maar drie schermen vervangen is duuur) 8)7

Opmerkingen:
Ik speel meestal op een resolutie van 6124*1080p
Bij veel nieuwere games merk ik toch dat ik het spel op medium moet zetten om op een FPS van ongeveer 55 te komen (en dan zijn er flinke dipjes). Dit wil ik dus voornamelijk beter hebben (ten minste altijd een 60+ FPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Dit gaat sowieso fout met een GTX1060. Die is niet snel genoeg om op die resolutie consequent 60fps te halen.

Om dat te halen zal je toch naar minstens een GTX1080 moeten kijken voor high settings.

Bovendien kan een pascal videokaart niet zonder DP naar HDMI/DVI adapter een derde scherm aansturen.

Om dat voor elkaar te krijgen zal je een actieve adapter daarvoor aan moeten schaffen.

[ Voor 32% gewijzigd door Blaat op 29-11-2016 13:18 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! - graag ook lezen dan. Aankoopadviesvragen horen niet in Videokaarten & Beeldschermen maar in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Je lijkt hier at-random een kaart gekozen te hebben (waarom die chip? waarom specifiek die kaart?) en zelf niets opgezocht te hebben. Zo werkt het hier niet. Dicht.

3) Het algemeen beleid #quickstart
Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat de inhoud van je topic is.
Dus bijvoorbeeld niet "[Windows] Profielprobleem" maar "[Vista] Profielwijzigingen worden niet opgeslagen".

Afhankelijk van het subforum waar je je vraag wil stellen kan een zogeheten tag ("Vista" in het hierboven genoemde voorbeeld) wenselijk zijn. Controleer dit even in de huidige lijst met topics en in de plaatselijke beleidstopics.

[...]

Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen

Onnodig aandacht trekken naar (een deel van) je post door bijvoorbeeld EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK of kleurgebruik.
HELP! = NEE.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.