Dag medetweakers,
Voor een nieuwe pc build heb ik onlangs een aantal zaken aangeschaft.
Onder andere een Asrock Z170 extreme4 (ATXformaat) moederbord en een corsair 16 GB DDR4-2133 geheugenkit. Echter bij controle van de geheugenondersteuning op de site van de moederbordfabrikant constateerde ik dat deze reepjes niet tussen de ondersteunde types vermeld staan.
Kan dit geheugen gebruikt worden op dit mobo of is dit af te raden?
Las op een forum dat de meegeleverde koelpasta van onderstaande cpu koeler te dun is om fatsoenlijk aan te brengen. Zijn er meer mensen die hier slechte ervaringen mee hebben gehad?
Onderstaand de componenten:
cpu i7 6700K
CPU-koeler: Arctic Freezer i32,
mobo: Asrock Z170 extreme4
ram: Corsair 16 GB DDR4-2133 Kit (Zwart, CMK16GX4M2A2133C13, Vengeance LPX, XMP)
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Voor een nieuwe pc build heb ik onlangs een aantal zaken aangeschaft.
Onder andere een Asrock Z170 extreme4 (ATXformaat) moederbord en een corsair 16 GB DDR4-2133 geheugenkit. Echter bij controle van de geheugenondersteuning op de site van de moederbordfabrikant constateerde ik dat deze reepjes niet tussen de ondersteunde types vermeld staan.
Kan dit geheugen gebruikt worden op dit mobo of is dit af te raden?
Las op een forum dat de meegeleverde koelpasta van onderstaande cpu koeler te dun is om fatsoenlijk aan te brengen. Zijn er meer mensen die hier slechte ervaringen mee hebben gehad?
Onderstaand de componenten:
cpu i7 6700K
CPU-koeler: Arctic Freezer i32,
mobo: Asrock Z170 extreme4
ram: Corsair 16 GB DDR4-2133 Kit (Zwart, CMK16GX4M2A2133C13, Vengeance LPX, XMP)
Alvast bedankt voor jullie reactie!