Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Over een tijd VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Een Antec voeding van 750w.
- 2 x 250gb SSD
- 1 x 2tb HDD
- Geluidskaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe processor, moederbord, geheugen en behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merkgebonden. Zo lang het maar A-merken zijn (bij de behuizing wist ik niet precies waar ik naar moest kijken mbt merken. Mijn optie onder aan het lijstje leek me prima)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een (qua uiterlijk minimalistische) big tower willen met fans die goed stof opvangen. Heb al wat gezocht maar specifieke fans heb ik niet kunnen vinden.
Ga je overklokken?
Tevreden met standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk is het budget voldoende voor een upgrade. Uiteindelijk zou ik graag VR willen draaien op dit systeem. Echter wil ik dat pas doen als de VR brillen goedkoper zijn. Tegen die tijd zal ik dan ook mijn grafische kaart upgraden. Dat is naar mijn mening nu nog niet van toepassing aangezien die nog goed genoeg is.
Zelf gevonden
Ik weet het fijne er niet precies van maar wat ik heb kunnen vinden moet het moederbord icm socket (1151) van CPU goed werken. En als het goed is moet DDR4 (2133) van Corsair ook werken op het moederbord. Echter weet ik niet hoe het zit met voltages. Daar had ik ook wat over gelezen maar dat snap ik niet.
Dank en hopelijk staat alles in het bericht.
Chiel.
Voornamelijk gamen. Over een tijd VR.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 478,95 | € 478,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 478,95 | |
- Een Antec voeding van 750w.
- 2 x 250gb SSD
- 1 x 2tb HDD
- Geluidskaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe processor, moederbord, geheugen en behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet merkgebonden. Zo lang het maar A-merken zijn (bij de behuizing wist ik niet precies waar ik naar moest kijken mbt merken. Mijn optie onder aan het lijstje leek me prima)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een (qua uiterlijk minimalistische) big tower willen met fans die goed stof opvangen. Heb al wat gezocht maar specifieke fans heb ik niet kunnen vinden.
Ga je overklokken?
Tevreden met standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk is het budget voldoende voor een upgrade. Uiteindelijk zou ik graag VR willen draaien op dit systeem. Echter wil ik dat pas doen als de VR brillen goedkoper zijn. Tegen die tijd zal ik dan ook mijn grafische kaart upgraden. Dat is naar mijn mening nu nog niet van toepassing aangezien die nog goed genoeg is.
Zelf gevonden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 358,16 | € 358,16 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Fractal Design Define XL R2 Titanium Grey | € 107,77 | € 107,77 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 99,95 | € 99,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 714,83 | |
Ik weet het fijne er niet precies van maar wat ik heb kunnen vinden moet het moederbord icm socket (1151) van CPU goed werken. En als het goed is moet DDR4 (2133) van Corsair ook werken op het moederbord. Echter weet ik niet hoe het zit met voltages. Daar had ik ook wat over gelezen maar dat snap ik niet.
Dank en hopelijk staat alles in het bericht.
Chiel.
Wanbeleid is ook beleid.