Hi allemaal! Dit word mijn allereerste game pc. Ik heb zo veel mogelijk knowledge geprobeerd op te doen en hoop dat jullie dit groentje kunnen helpen
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Daarnaast internet en wat worpress etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo max de €650, hier kwam ik persoonlijk wel op uit ongeveer. Ik heb hier de MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G al bij meegerekend qua prijs (€215). En een SSD heb ik al in bezit.
Muis, toetsenbord en scherm ook al in bezit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem uit mijn laptop een Samsung SSD Evo 750 265gb mee.
En wil een MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G halen van uit eigen bedrijf via personeelskorting (€215).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 omdat dat lekker vlot is
. Daarnaast dus een behuizing, moederbord, voeding en geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, graag bang for the buck!. En een strak mogelijke kast. Denkende aan de Bitfenix neos zilver of de Cooler Master Elite 110 (mits de coolermaster mogelijk is)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk zo ver het budget het toe laat
Ga je overklokken?
Noppes
Wat verwacht je van ons?
De beste bang for the buck! Ook zat ik te twijfelen of ik de gekozen behuizing kan omruilen voor een Cooler Master Elite 110 omdat die wat comapcter is. Alvast bedankt voor iedereen die mij wilt helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Daarnaast internet en wat worpress etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo max de €650, hier kwam ik persoonlijk wel op uit ongeveer. Ik heb hier de MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G al bij meegerekend qua prijs (€215). En een SSD heb ik al in bezit.
Muis, toetsenbord en scherm ook al in bezit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem uit mijn laptop een Samsung SSD Evo 750 265gb mee.
En wil een MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G halen van uit eigen bedrijf via personeelskorting (€215).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 omdat dat lekker vlot is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, graag bang for the buck!. En een strak mogelijke kast. Denkende aan de Bitfenix neos zilver of de Cooler Master Elite 110 (mits de coolermaster mogelijk is)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk zo ver het budget het toe laat
Ga je overklokken?
Noppes
Wat verwacht je van ons?
De beste bang for the buck! Ook zat ik te twijfelen of ik de gekozen behuizing kan omruilen voor een Cooler Master Elite 110 omdat die wat comapcter is. Alvast bedankt voor iedereen die mij wilt helpen!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 50,99 | € 50,99 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zilver | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFS8213 | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 373,90 | |