Helicopter zonder remote control vliegend krijgen!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4d1
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Dag heren/dames,

Het bedrijf waar ik werkzaam ben heeft van een klant een Acme Zoopa Force Back 150 Turbo remote control helicopter gekregen. Helaas is deze zonder remote! De lead waarvan we de heli hebben mogen ontvangen zegt alleen de remote te willen overhandigen wanneer wij met hen in gesprek gaan. :F Natuurlijk willen wij graag zelf deze heli aan de praat krijgen, maar de vraag is hoe? Hebben jullie enig idee/suggesties hoe wij gemakkelijk deze heli kunnen laten vliegen, zonder de remote in bezit te krijgen? O-)

Relevante software en hardware die ik gebruik..
Acme Zoopa Force Back 150 Turbo

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Tot nog toe niets.. :O

Beste antwoord (via r4d1 op 29-11-2016 10:16)

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 12:22
Haha ik wou reageren dat zo'n helikopter helemaal niet "gemakkelijk zelf te vliegen" is, ook met remote, maar zie nu dat het zo'n Intertoys prullaria is. Zou niet eens de moeite nemen om hem terug te sturen maar gewoon in het ronde archief doen (batterij bij het chemisch afval natuurlijk)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:13

weebl

YARR!

Haha, wat een kansloze verkooptacktiek... Had ze die helikopter vriendelijk retour gestuurd :P

Neem eens contact op met Conrad anders, die hebben vziw een goede klantenservice en die verkopen hem ook:

https://www.conrad.nl/nl/...7359_pla-517963&WT.srch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Ach, een heli die voor €35 te koop is. Als je er een uur instopt om hem werkend te krijgen dan heb je al meer geïnvesteerd dan dat ding waard is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 12:22
Haha ik wou reageren dat zo'n helikopter helemaal niet "gemakkelijk zelf te vliegen" is, ook met remote, maar zie nu dat het zo'n Intertoys prullaria is. Zou niet eens de moeite nemen om hem terug te sturen maar gewoon in het ronde archief doen (batterij bij het chemisch afval natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, ik had de helikopter ergens in het magazijn gezet en teruggestuurd dat je zelf nog wel een remote had liggen en niet geïnteresseerd bent in dit soort geintjes. Moet je opletten hoe snel de remote erachteraan komt met het verzoek toch een keer op gesprek te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Je moet tegen de potentiële klant zeggen dat jouw bedrijf geen tijd heeft om met helicopters te spelen in de door de klant betaalde tijd.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 19:19
Bedoel je klant, of leverancier? Het lijkt mij logischer dat een leverancier moeite doet om bij jullie binnen te komen, dan dat een klant cadeautjes gaat geven om iets te mogen kopen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 15:57
Of je nodigt ze uit voor een bak koffie? Geen idee hoe de relatie verder is, maar ik neem aan dat je niks verplicht bent.
Ben je het snelste klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54
Dat had een heel kort gesprek geworden met de accountmanager als het aan mij lag

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1