Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

De Pricewatch Gift Guide - FB

Pagina: 1
Acties:

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Topicstarter
Goedemorgen allemaal,

Leuk om de dag weer eens te starten met de Gift Guide!

Kleine opmerking: Bij de Geigerteller wordt gesproken over radioactieve straling. Dat bestaat niet, radioactiviteit en (ioniserende) straling zijn twee verschillende dingen B) . Wel leuk om deze gadget vermeld te zien trouwens *O*.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:16
Een ander foutje is dat er op pagina 5. Fotografie en film een Sandisk kaartje wordt aangeboden dat Class 10 is en dus minimaal een 10MB/s write speed heeft. In de tekst bij het kaartje staat echter dat 4k vermeld. Probleem met 4k is vaak dat er een hoge bitrate van 100Mb/s (12,5MB/s) of hoger gebruikt wordt. Dan zal dit kaartje mogelijk niet afdoende zijn en heb je een kaartje met U3 erop nodig zodat je zeker weet dat er een snelheid van minimaal 30MB/s gehaald kan worden.

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-11 11:15
Ik heb inderdaad maar de radioactieve straling veranderd naar radioactiviteit. Ik heb nog even gezocht of ik informatie kon vinden over dat sd-kaartje. Misschien zou hij ondanks de UHS-1-klassificatie alsnog bijvoorbeeld met 15MB/s kunnen schrijven, wat net genoeg is voor 4k. Helaas heb ik niets kunnen vinden, dus heb ik de verwoording maar een beetje aangepast.

Bedankt voor de tips!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 18:35
pricewatch: Microsoft Wireless Display Adapter V2

Nieuwe versie van de adapter (stabieler, minder input lag) en momenteel zelfs goedkoper.