Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batmaster
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-07 23:41
Ik heb afgelopen weekend mijn oude onkyo sr508 systeem vervangen met een mooi nieuw systeem genaamd de txnr656 sinds ik helemaal ben overgegaan op 4K. Bijna alles werkt perfect en ben er heel erg blij mee.

Alleen nu valt mij op bij de Playstation 4 als ik aan het scrollen ben door het menu dat ie op het begin even geen geluid heeft en daarna weer wel. Net of het apparaat op stand-by modus gaat en daarna zich zelf oppakt en weer geluid laat horen. Stop ik met scrollen, dan hoor ik een heel zacht geluid dat ie weer stopt, een soort van tik.
Dit ook in een pauze menu van een game. Zolang het geluid blijft spelen is er geen enkel probleem. Even volledige stilte en ik krijg het weer.

Ik heb al geprobeerd te googlen, maar ik zou echt niet weten wat voor een zoektermen ik eventueel moet gebruiken. Heb niks kunnen vinden.
Volgens mij moet dit makkelijk op te lossen zijn, iemand die mij kan helpen :).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Hoelang duurt "even geen geluid"? Mijn 636 heeft hier ook "last" van, maar dan moet er zeker meer dan een minuut geen geluid zijn geweest. Volgens mij is het stroom te besparen. Ik heb er zelf geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardZijlstra
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-08 02:24
Heb het zelfde bij een de ena laatste update..

Ben de versterker op dit moment ook aan het updaten.

Ben benieuwd of het is opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backxs
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-05 21:14
@batmaster Het is een lange tijd geleden, maar ik ben benieuwd of de update heeft geholpen.

Zelf heb ik een TX-NR626 en heb ongeveer exact het probleem. De eerste minuten van het opstarten kan het zijn dat ik helemaal geen geluid heb en uiteindelijk pakt ie het op en doet ie het gewoon zoals de afgelopen 5/6 jaar. Heel af en toe (zelden) heb ik het probleem dat het geluid opeens wat zachter is en zich daarna weer herpakt. Dus ben benieuwd of de update heeft gewerkt of wellicht een andere trick die jij hebt gebruik daarna?