Hi,
Ik heb een Macbook Pro Retina 15 inch mid-14 model waarvan de batterij of voeding niet goed werken. Na het aansluiten van de voeding blijft het lampje op de stekker uit en laadt hij niet op. Wel registreert hij de adapter, zie foto.
Soms wordt de batterij wel opgeladen, ik kan hier geen regelmaat in vinden.

Ook is de adapter laatst extreem heet geworden waarna hij geen stroom meer leverde tot hij weer was afgekoeld.
Deze adapter is al een keer vervangen door iCenter (6 maanden garantie daarna is verlopen). Deze is later kapot gegaan.
Nieuwe losse adapter aangeschaft op Coolblue, zij bieden aan te onderzoeken en een nieuwe te leveren uit garantie. Maar ik wil eerst zeker weten of het mijn batterij niet is.
Betreft natuurlijk een Magsafe-2 adapter.
Coconut battery geeft dit aan:

Laptop valt niet meer binnen de 2 jaar consumentengarantie voor Apple.
Iemand een idee wat slim is om te doen? Hoe kan ik controleren of het mijn batterij is?
Opstarten + D (diagnostics) geeft geen errors weer.
SMC reset heeft niet geholpen.
Alvast bedankt!
Ik heb een Macbook Pro Retina 15 inch mid-14 model waarvan de batterij of voeding niet goed werken. Na het aansluiten van de voeding blijft het lampje op de stekker uit en laadt hij niet op. Wel registreert hij de adapter, zie foto.
Soms wordt de batterij wel opgeladen, ik kan hier geen regelmaat in vinden.

Ook is de adapter laatst extreem heet geworden waarna hij geen stroom meer leverde tot hij weer was afgekoeld.
Deze adapter is al een keer vervangen door iCenter (6 maanden garantie daarna is verlopen). Deze is later kapot gegaan.
Nieuwe losse adapter aangeschaft op Coolblue, zij bieden aan te onderzoeken en een nieuwe te leveren uit garantie. Maar ik wil eerst zeker weten of het mijn batterij niet is.
Betreft natuurlijk een Magsafe-2 adapter.
Coconut battery geeft dit aan:

Laptop valt niet meer binnen de 2 jaar consumentengarantie voor Apple.
Iemand een idee wat slim is om te doen? Hoe kan ik controleren of het mijn batterij is?
Opstarten + D (diagnostics) geeft geen errors weer.
SMC reset heeft niet geholpen.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Leezer14 op 28-11-2016 21:32 . Reden: Aanvulling ]