Eccp client zorgt voor freezers ?

Pagina: 1
Acties:

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Hoi eccp-ers

Ik heb sinds een tijdje ook een eccp clien tlopen, maar vaak heb ik het idee dat ie mijn windows 2000 laat verstoppen. Ik weet dat hij de oorzaak is omdat als ik hem afsluit, alles wat ik ingevoerd en opgeroepen had dan in een no time op mijn beeld verschijnt.

ALs ik hem dan weer opstart gaat alles nog steeds erg traag.
De priority staat gewoon op LOW :?
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen ?
Ik draai niet in combinatie met koe.

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Hmmm. ik heb hier dus ook al een tijdje last van. Echter had ik geen idee dat het de client zou kunnen zijn.
Nou draai ik nog de oude versie, jij ook?
Wellicht is het een oplossing om de nieuwste te downloaden.

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik zal eens kijken of er een nieuwere versie is.

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik heb er ook last van.
Alleen bij mij heeft het ook effect op spelletje die ik van cd-rom wil gaan spelen.

Ook die doen het bij mij NIET als ik ECCp heb draaien. Hij staat weliswaar op "low" maarja hij doet het niet. Pas als ik hem uitzet doet de boel het weer ... hoezo vaag:?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Probeer is de priority van de client op medium te zetten, en dan weer terug op low. Dit hielp bij de oude client wel eens, en het probleem zou bij de nieuwste versie opgelost moeten zijn...

http://www.donorofniet.nl/

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
da's mooi! ga ik proberen dan. volgens mij is de eccp client ook iets minder idle-gevoelig dan de rc5/ogr client. als je ze naast elkaar draait pikt de eccp client gewoon alles in (er is een truukje voor, weet ik).
Pagina: 1