Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• postmar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11 18:59
Mijn nieuwe chinese import tablet is vandaag eindelijk binnengekomen :9 Een simpele 8 inch Teclast P80h met android 5.1.

Eerste dingen ingevuld, zoals google account, taal, etc. werkt prima..

Echter na de eerste reboot krijg ik de melding:

*slotje* app permission
App permission management is closed.

Touchscreen werkt niet meer en alles wat ik te zien krijg is het scherm met deze foutmelding,
en een pictogram met een geopend slotje onderaan het scherm. :|

De power knop en volume knoppen werken nog wel.

Ondertussen al geprobeert om een harde reset te doen met behulp van powerknop ingedrukt houden en volumeknop naar beneden..
Resultaat: ik kom in een mooi chinees menu terecht.

Optie met e-mmc in de chinese tekst gekozen voor het resetten van de software (Ik had op youtube nog wat gevonden) met als resultaat dat de tablet opnieuw opstart met dezelfde foutmelding.

Ik kon voor de rest weinig vinden over dit probleem en heb eerlijk gezegd geen idee waar ik het verder moet zoeken..

Misschien iemand hier met nog een idee?

Beste antwoord (via postmar op 29-11-2016 13:24)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De Teclast P80h is een tablet, dus AND > TGA. Verder betreft het een vraag dus heb van je topic een vraag-topic gemaakt.

Heb je een OTG-kabel en een muis? Je kan dan op die manier wellicht een factory reset starten vanuit 'Instellingen'.

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 29-11-2016 10:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De Teclast P80h is een tablet, dus AND > TGA. Verder betreft het een vraag dus heb van je topic een vraag-topic gemaakt.

Heb je een OTG-kabel en een muis? Je kan dan op die manier wellicht een factory reset starten vanuit 'Instellingen'.

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 29-11-2016 10:38 ]

• postmar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11 18:59
Dat was m...zodra ik de muis had aangesloten kon ik met de muiswijzer het slotje open zetten. Daarna werkte het touchscreen ook weer op magische wijze. Blijf het wel vreemd vinden dat het touchscreen ineens niet meer reageerde..bedankt voor je idee :-)