Ik heb de Lite-On 12/10/32 en hij werkt heel goed alleen volgens mij te langzaam, ik bedoel dus niet op 12 speed maar maar iets van 8 speed ofzo. Want over een CDtje van 45 minuten doet hij wel 7 min. En over 80 min wel een kwartier!!!!!
Ik gebruik Nero om mn CDtjes te maken en die geeft aan dat hij begint en succesvol eindigt op 12 speed (1.800 Kb/s).
Branden doe ik op TDK CDs (1/2/4/6/8/10/12 speed).
En de data (of audio komt dan van de HD) dus de buffers blijven constant 90 tot 100 % dus het komt ook niet doordat de BURN-Proof er steeds in moet springen.
Hoe kan dit? Wat kan ik er aan doen?
P.S. Ik draai WIN2K (en meestal maar iets van 15 MB Ram vrij maar daar komt verandering in want heb 384 bijbesteld.)
Ik gebruik Nero om mn CDtjes te maken en die geeft aan dat hij begint en succesvol eindigt op 12 speed (1.800 Kb/s).
Branden doe ik op TDK CDs (1/2/4/6/8/10/12 speed).
En de data (of audio komt dan van de HD) dus de buffers blijven constant 90 tot 100 % dus het komt ook niet doordat de BURN-Proof er steeds in moet springen.
Hoe kan dit? Wat kan ik er aan doen?
P.S. Ik draai WIN2K (en meestal maar iets van 15 MB Ram vrij maar daar komt verandering in want heb 384 bijbesteld.)