Goed geluid draadloos vanaf iPad in huiskamer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvdw01
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01
Wie heeft er een idee?

Mijn moeder kijkt ontzettend graag naar YouTube op haar iPad. Vooral naar muziek. Alleen is het geluid dan niet geweldig.

Er zijn natuurlijk tientallen, zo niet, honderden mogelijkheden als het gaat om bluetooth speakers, maar deze zijn meestal draagbaar en dat is in dit geval niet nodig.

Mijn vraag: hoe kan ik, voor niet al te veel geld (<150 euro), zorgen dat ze een (veel beter) iPadgeluid in haar woonkamer krijgt? En uiteraard heel simpel te bedienen.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:43 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het is een ipad. Die hebben airplay. Dus als jij een speaker zoekt die airplay compatible is ben je d :)
BT zou ik niet doen, moet constant gekoppeld zijn. Met airplay kun je kiezen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvdw01
JCE schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:08:
Stel de vraag eens andersom: wat is er zo bezwaarlijk aan een simpele draagbare speaker?
Zo, dat is een snel antwoord!

Goeie vraag... Op zich is er natuurlijk geen enkel bezwaar aan een draagbare speaker, maar je zou denken dat een speaker die niet draagbaar is goedkoper is. En er worden misschien concessies gedaan om een speaker draagbaar te maken die in dit geval niet nodig zijn.
Aan de andere kant: er is wel een grotere markt voor, dus misschien toch niet zo'n gek idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvdw01
The Eagle schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:15:
Het is een ipad. Die hebben airplay. Dus als jij een speaker zoekt die airplay compatible is ben je d :)
BT zou ik niet doen, moet constant gekoppeld zijn. Met airplay kun je kiezen :)
Goed idee! Maar volgens mij zijn die vaak wel vrij prijzig... Maar ik ga eens even zoeken.
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:43 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Pagina: 1