http://members.fortunecity.com/thexxcomputers/casemod/index.html
en klik op casemod #2 (#1 was wat oefenen)
Ja, zoeits d8 ik ook, maar ik vindt die ledjes wel gaaf, ik heb er pas 2 maar ik ga ze ook allemaal vervangen door die blauwe, dingen...lijkt wel apart...Op zaterdag 30 juni 2001 17:21 schreef j3p het volgende:
Ik vind er eigenlijk geen ruk meer aan, ze zijn allemaal 'tzelfde..
Leuk voor je.. maar nee
Verwijderd

mooi hoor! die muis heb ik ook (net gekocht) dat ding is echt relaxedOp zaterdag 30 juni 2001 17:15 schreef Bill_Gatjes het volgende:
http://members.fortunecity.com/thexxcomputers/casemod/index.html
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
bij mij pakt hij ze alle!Op zaterdag 30 juni 2001 20:10 schreef Nimrod het volgende:
he zo'n 486 van tulip heb ik ook ik hbe er alleen 1 probleem mee. mijn floppy is kapot en ik kan er geen andere floppydrive in bouwen. die bak pak echt geeneen floppydrive. heb er al4 in gedaan.
wat moet ik er mee(of ten wel het adres aub.Op zaterdag 30 juni 2001 17:23 schreef limp_bizkit het volgende:
RUIG!
voor Casemod #1 krijg jij een Award:
[afbeelding]
wees er zuinig mee en blij mee, wat je ermee kan verschijnt binnenkort op mijn site (DIT IS GEEN SPAM, [/b]alleen als je vraagt wat je ermee moet[/b], dan zeg ik je waar je dat kan zien.. dus...
Verwijderd
klik mijn sigOp zaterdag 30 juni 2001 20:18 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
wat moet ik er mee(of ten wel het adres aub.
autolak!Op zaterdag 30 juni 2001 20:24 schreef Jeldert het volgende:
Met wat voor verf (lak) doe je je kb?
Verwijderd
kans ja, maar er komt nog een voorbereiding, dan worden er nog veel awards uitgedeelt, en dan beginnen de stemmen in november... en de winnaar mag op 1 januari 2002 zijn pretpakket uitkiezenOp zaterdag 30 juni 2001 20:39 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
aaaaaa, dus ik maak nu kans op .......????
Verwijderd
er komen ongeveer 100 nominaties, waarvan er op 1 december nog maar 50 van over blijven en op 1 januari nog maar 1, misschien 2 maar die info stuur ik je nog wel als het allemaal wat duidelijker isOp zaterdag 30 juni 2001 20:52 schreef Bill_Gatjes het volgende:
op 1 jan. 2002.
doe mij maar een...... en een ..... en een ... LL
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
mischien heb ik nog een filmpje er van! anders maak ik die morgen wel ff.Op zaterdag 30 juni 2001 21:26 schreef BalusC het volgende:
Strak man!
Vraagje: wat "zie" je op die extra hdd led? Soort draaiende lichtjes ofzo? Filmpje!
Verwijderd
ik wil dat filmpje ook zienOp zaterdag 30 juni 2001 22:16 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
mischien heb ik nog een filmpje er van! anders maak ik die morgen wel ff.
[edit]
nee kheb geen filmpje dus dat word morgen
is het niet een idee om er ook bij te zette wie er kans maken(de mensen die da plaatje hebben, zoals ik)?Op zaterdag 30 juni 2001 22:24 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ik wil dat filmpje ook zien
prijsvragen is bijgewerkt op mijn site.. lees en huiver
Verwijderd
eerst wacht ik tot ik 25 nominaties heb gedaan... dan komt die lijst op mijn site met foto's (kan nog niet gestemd worden)Op zaterdag 30 juni 2001 22:42 schreef Bill_Gatjes het volgende:
[..]
is het niet een idee om er ook bij te zette wie er kans maken?
Verwijderd
ik heb een HEEL HOOP 486 dx2-50 en dx2-66 van tulip tot mijn beschikking als je daar een FDD uit zou willen hebben. of zelfs de hele bak (kast+monitor+toetsenbord+muis+kabels) moet je me maar ff mailen.Op zaterdag 30 juni 2001 20:10 schreef Nimrod het volgende:
he zo'n 486 van tulip heb ik ook ik hbe er alleen 1 probleem mee. mijn floppy is kapot en ik kan er geen andere floppydrive in bouwen. die bak pak echt geeneen floppydrive. heb er al4 in gedaan.
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()