75 euro voor een heel jaar, dus €6,25 per maand? Valt (naar mijn mening) best mee, zeker voor 10GB opslag.
Goedkoop is niet altijd zaligmakend, in de jaren dat ik in de webhostingbrache zit heb ik inmiddels zoveel klanten zien overstappen naar budgetpartijen, om weer rap terug te zien komen toen het gras daar toch niet zo groen bleek te zijn..
Hoe kritiek is de website voor je bedrijf, kan je het je permitteren als ie er een dag uitligt, of zit je dan al snel in de problemen? Daarnaast, heb je die onbeperkte bandbreedte echt nodig? Het klinkt mooi, maar als je 10GB in de maand doet, dan kan een goedkopere partij die 25GB bandbreedte biedt natuurlijk ook prima zijn.
Je moet er rekening mee houden dat bij een lage prijs doorgaans ook minder service hoort, ergens zal op moeten worden bespaard. Worden er backups gemaakt of is dit je eigen verantwoordelijkheid? Zet men alleen backups terug bij een serverprobleem en heb je pech/mag je betalen als het je eigen schuld was? Hoe is de service bij een storing? Kan men ondersteunen bij inhoudelijke vragen over je website?
Zet dat ook eens op een rijtje, dat kan je ook helpen in je zoektocht naar een geschikte partij.
Edit: typo