Mijn vraag:
Ik twijfel tussen een paar telefoons en ben benieuwd of iemand wat feedback kan geven!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik wat social media en surf wat rond, daarnaast kijk ik wat youtube filmpjes!
En vind het leuk om wat foto's te maken, maar ben geen fotograaf ofzo!
Volgens mij simpel standaard gebruik. Niks geen games etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Waar ik tegenaanloop. Omdat ik uit ervaring weet dat ik mijn telefoon vaak laat vallen (en nee, daar
kan ik niet zoveel aan doen verder) wil ik geen high-end telefoon meer. Na de Iphone 4 ben ik gestopt daarmee. Daarnaast wil ik ook geen al te grote telefoon.
Nu lees ik hier al een paar weten reviews en kom ik uit op
-Sony Xperia ZCompact of de Huawei nova titanium
Omdat de camerakwaliteit zo top of flop is twijfel ik.
Bij de Huawei Nova twijfel ik vanweg het geluid.
Dan zou ik ook de Samsung Galaxy S6 kunnen doen of de Xperia Z5 compact.
Dit zijn beide oudere toestellen en ik vraag me af of daar nadelen aan verbonden zitten met updates? Is het erg onverstandig een oud model aan te schaffen?
Ik twijfel tussen een paar telefoons en ben benieuwd of iemand wat feedback kan geven!
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik wat social media en surf wat rond, daarnaast kijk ik wat youtube filmpjes!
En vind het leuk om wat foto's te maken, maar ben geen fotograaf ofzo!
Volgens mij simpel standaard gebruik. Niks geen games etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Waar ik tegenaanloop. Omdat ik uit ervaring weet dat ik mijn telefoon vaak laat vallen (en nee, daar
kan ik niet zoveel aan doen verder) wil ik geen high-end telefoon meer. Na de Iphone 4 ben ik gestopt daarmee. Daarnaast wil ik ook geen al te grote telefoon.
Nu lees ik hier al een paar weten reviews en kom ik uit op
-Sony Xperia ZCompact of de Huawei nova titanium
Omdat de camerakwaliteit zo top of flop is twijfel ik.
Bij de Huawei Nova twijfel ik vanweg het geluid.
Dan zou ik ook de Samsung Galaxy S6 kunnen doen of de Xperia Z5 compact.
Dit zijn beide oudere toestellen en ik vraag me af of daar nadelen aan verbonden zitten met updates? Is het erg onverstandig een oud model aan te schaffen?