lampjes blijven branden

Pagina: 1
Acties:

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Topicstarter
een vriend van me heeft net een nieuwe voeding ingebouwd, maar nu blijven de lampjes op z'n kast constant branden :?

wat is er mis?

Verwijderd

die draadjes op t moederbord niet veranderd? anders kan t wel eens een DOA zijn

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-08 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 30 juni 2001 17:17 schreef ZeroX15 het volgende:
die draadjes op t moederbord niet veranderd? anders kan t wel eens een DOA zijn
he joh. alleen de lampjes doen raar, en hij kan het zelf ook gedaan hebben. je moet niet alles een DOA noemen.

heeft hij dingen verkeer aangesloten/stekkertjes omgedraaid? soms gaat dat namelijk heel onlogisch.

This too shall pass

Verwijderd

Zitten maar een paar stekkertjes aan je voeding die maar op 1 plaats op 1 manier passen, lijkt me onlogisch dat je die onjuist plaatst??

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 17:23 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

he joh. alleen de lampjes doen raar, en hij kan het zelf ook gedaan hebben. je moet niet alles een DOA noemen.

heeft hij dingen verkeer aangesloten/stekkertjes omgedraaid? soms gaat dat namelijk heel onlogisch.
Daarom vroeg ik het, er is voorheen een serie voedingen geweest van een niet nader te noemen bedrijf PROCASE die dit probleem ook had. Bijkomend feit was dat diezelfde serie ook bijna alles intern opblies, dus HD, CDROM, mobo, fdd. Daar wordt je niet blijer van.

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 17:24 schreef Zipje het volgende:
Zitten maar een paar stekkertjes aan je voeding die maar op 1 plaats op 1 manier passen, lijkt me onlogisch dat je die onjuist plaatst??
Nee die bedoel ik niet... ik wilde alleen weten of je de draadjes die tussen de LED-jes en je mobo zitten veranderd hebt.

PS: wat is het typenummer van je voeding?
Pagina: 1