Ik heb vrijdagochtend een PS4 Slim 1TB + 2 controllers (bundel) besteld bij bol.com, omdat het een mooie aanbieding was voor €278. Er is geen sprake van een prijsfout.. ook heb ik een Playstation plus card en Black ops 3 bijsteld. Nu zie ik net op de mail dat de Ps4 geannuleerd is omdat hij niet geleverd kan worden en dat er geld is teruggestord, maar niet het hele bedrag. Nu heb ik dus wel Bo3 en die Ps plus card maar daar heb ik geen flikker aan.
Toen ik destijds besteld stond op de site dat 'ie gewoon leverbaar was (op vrijdag) en zaterdag hebben ze de PS4 geannuleerd. Mijn punt is nu dat ik nu voor een vergelijkbare bundel 80€ extra kwijt zou zijn wat zwaar klote is en ik voel me in de zeik genomen nu. Wat is verstandig om te doen? Valt er überhaupt iets uit te halen?
wel makkelijk, iets verkopen als aanbieding en de rest wat niet in de aanbieding is wel leveren
Toen ik destijds besteld stond op de site dat 'ie gewoon leverbaar was (op vrijdag) en zaterdag hebben ze de PS4 geannuleerd. Mijn punt is nu dat ik nu voor een vergelijkbare bundel 80€ extra kwijt zou zijn wat zwaar klote is en ik voel me in de zeik genomen nu. Wat is verstandig om te doen? Valt er überhaupt iets uit te halen?
wel makkelijk, iets verkopen als aanbieding en de rest wat niet in de aanbieding is wel leveren
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X