Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:07
Ik heb vrijdagochtend een PS4 Slim 1TB + 2 controllers (bundel) besteld bij bol.com, omdat het een mooie aanbieding was voor €278. Er is geen sprake van een prijsfout.. ook heb ik een Playstation plus card en Black ops 3 bijsteld. Nu zie ik net op de mail dat de Ps4 geannuleerd is omdat hij niet geleverd kan worden en dat er geld is teruggestord, maar niet het hele bedrag. Nu heb ik dus wel Bo3 en die Ps plus card maar daar heb ik geen flikker aan.

Toen ik destijds besteld stond op de site dat 'ie gewoon leverbaar was (op vrijdag) en zaterdag hebben ze de PS4 geannuleerd. Mijn punt is nu dat ik nu voor een vergelijkbare bundel 80€ extra kwijt zou zijn wat zwaar klote is en ik voel me in de zeik genomen nu. Wat is verstandig om te doen? Valt er überhaupt iets uit te halen?

wel makkelijk, iets verkopen als aanbieding en de rest wat niet in de aanbieding is wel leveren

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Wat zegt Bol.com hiervan nadat je contact met hun heb opgenomen? Is eigenlijk altijd stap 1 ;) bijzonder is het wel want 278 was inderdaad een bundelprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:07
Heb nog niet contact opgenomen, wil ik eerst goed voor gaan zitten met m'n pa en ma. Ik vraag mij af wat de beste manier is om dit aan te pakken, ik vind dit gewoon een smerige naaistreek..

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OB1 schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:47:
Heb nog niet contact opgenomen, wil ik eerst goed voor gaan zitten met m'n pa en ma. Ik vraag mij af wat de beste manier is om dit aan te pakken, ik vind dit gewoon een smerige naaistreek..
Zonder dat je contact hebt opgenomen heeft een topic als dit ook geen enkele zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zet voor nu een slotje op het topic. Ik mis nu je eigen inzet. Tel eerst tot 10 en neem daarna contact op Bol.com. Als je daarna verder nog vragen hebt, kan je per DM vragen of het topic weer open kan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.