Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb sinds vanochtend ineens het probleem dat ik helemaal geen verbinding meer kan maken met een wifi netwerk.
Op school niet, op het werk en thuis ook niet. Ik heb hem ook gereset en ik had toen voor +/- 2 minuten verbinding en toen meteen weer hetzelfde probleem..

Weet iemand van jullie een oplossing??

Bij voorbaat dank,

Joey

Relevante software en hardware die ik gebruik

Android 6.0.0

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Je zult iets specifieker moeten zijn in je probleembeschrijving, want hier kunnen we helaas weinig mee. Wat gebeurd er wel en wat gebeurd er niet? Krijg je een foutmelding, zijn de netwerken niet te zien, e.d. Omschrijf even duidelijk wat er gebeurd.

Verder geef je aan dat je al gereset hebt, wat bedoel je hiermee? Een factory reset, opnieuw opstarten of een netwerkreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg een pop-up melding "kan geen verbinding maken met het netwerk'' en de wifi verbindingen zijn wel zichtbaar maar geen enkele werkt. Zodra ik probeer te verbinden en de code van de router in voer krijg ik na even laden de melding ''kan geen verbinding met dit netwerk maken'', Dan staat hij wel opgeslagen als netwerk maar ik kan niet verbinden. ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit,
Dus ik ben benieuwd of dit vaker bij een LG toestel gebeurt?

(Ik heb mijn telefoon helemaal naar fabrieksinstellingen gereset.)