Nu de nieuwe spelcomputers dichterbij komen dacht ik maares een topic te openen over wat jullie hier van vinden.
hier ff wat feitjes
GameCube
1. waarschijnlijk de goedkoopste van de 3 (500/600)
2. niet je oude spellen draaien op de GameCube
3. geen cardridge, maar (soort) DVD (overigens niet om je DVD films op te draaien)
4. Waarschijnlijk geen territorial lockout: dat wil zeggen dat je je Japanse spellen ook in dezelfde machine kan gooien
GAMES voor de NGC: natuurlijk de klassiekers maar ook SONIC (echt waar)
PlayStation2
1. duurste van de 3 (eerst 1149, maar nu 999)
2. wel je oude spellen draaien op de PS2
3. DVD-spellen en ook kan je films bekijken
GAMES: De PS2 is de enige die nu al uit is en de games zien er goed uit op Metal Gear solid 2 moeten we nog ff wachten.
Xbox
1. de prijs is 299 Dollar (reken zelf maar uit)
2. helmaal nieuwe console (nog geen hele goede spellen in de line-up)
Na deze feiten wil ik graag van jullie weten wat jullie van deze nieuwe consoles vinden en of je er een zou kopen (en dan natuurlijk welke) of heb je liever een DreamCast
hier ff wat feitjes
GameCube
1. waarschijnlijk de goedkoopste van de 3 (500/600)
2. niet je oude spellen draaien op de GameCube
3. geen cardridge, maar (soort) DVD (overigens niet om je DVD films op te draaien)
4. Waarschijnlijk geen territorial lockout: dat wil zeggen dat je je Japanse spellen ook in dezelfde machine kan gooien
GAMES voor de NGC: natuurlijk de klassiekers maar ook SONIC (echt waar)
PlayStation2
1. duurste van de 3 (eerst 1149, maar nu 999)
2. wel je oude spellen draaien op de PS2
3. DVD-spellen en ook kan je films bekijken
GAMES: De PS2 is de enige die nu al uit is en de games zien er goed uit op Metal Gear solid 2 moeten we nog ff wachten.
Xbox
1. de prijs is 299 Dollar (reken zelf maar uit)
2. helmaal nieuwe console (nog geen hele goede spellen in de line-up)
Na deze feiten wil ik graag van jullie weten wat jullie van deze nieuwe consoles vinden en of je er een zou kopen (en dan natuurlijk welke) of heb je liever een DreamCast