Macbook voor de Sims4

Pagina: 1
Acties:
  • 1.821 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 845285

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo,
Ik heb geen enkel verstand van laptops/computers. Dus wil ik graag advies over welke laptop en niet iets met besturingssystemen of processor, daar heb ik geen verstand van. Mijn oude laptop ging stuk toen ik orgin downloaden en toen de sims 4 ging spelen. Ik had gelukkig niks belangrijks hierop staan maarja wel jammer. Ik wil dus een nieuwe laptop kopen. Het liefst een macbook, waar ik ook gewoon de sims 4 op kan spelen zonder problemen. Ik zat zelf te denken aan iets van max 1200 euro.
Graag hoor ik de reacties/tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 10:18
Wat wil je er verder mee doen, behalve Sims 4? Hoe groot moet de laptop ongeveer zijn? Heb je zelf al enig vooronderzoek gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 845285

Topicstarter
Ik wil alleen word erop hebben en internet. Soms kijk ik youtube. Ik dacht zelf aan 13 inch ongeveer of kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 10:18
Als ik alleen kijk naar Macbooks van 13 inch, dan zie ik drie modellen die mogelijk in aanmerking komen:

https://tweakers.net/pric...)-2-komma-7ghz-128gb.html
2015 Macbook Pro - De mooiste optie: een prachtig scherm, en hij zou the Sims 4 op hoge instellingen (misschien niet de allerhoogste) moeten kunnen draaien. Hij is wel iets boven budget. Het is een model van vorig jaar, maar kan nog prima jaren mee (het nieuwste model Macbook Pro is er alleen in een versie met meer opslagruimte, die is ruim boven budget)

https://tweakers.net/pric...-6ghz-8gb-128gb-(nl).html
2016 Macbook Air - Een heel stuk goedkoper. Je levert ook wel in op de kwaliteit van het scherm, (grafische) rekenkracht en je mist een hdmi-poort. The Sims 4 kan er op, maar wel met lagere grafische instellingen. Een prima keuze als je bereidt bent tot enkele concessies om 300 euro te besparen.

https://tweakers.net/pric...-6ghz-8gb-256gb-(nl).html
2016 Macbook Air - Dezelfde laptop als direct hierboven, maar met dubbel zoveel opslagruimte als beide bovenstaande laptops. Alleen interessant als je die extra opslagruimte echt nodig gaat hebben (kijk eens hoeveel je nu gebruikt, om een indruk te krijgen van wat je nodig hebt). Als je de extra opslag niet nodig hebt, kan je veel beter óf gaan voor de 2015 Macbook Pro, óf een flink bedrag besparen door de goedkopere 128GB Macbook Air te nemen.

Als je andere merken laptops overweegt zijn er natuurlijk nog allerlei andere mogelijkheden, maar daar heb ik nu niet naar gekeken, omdat je had aangegeven dat je een voorkeur voor een Macbook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar LAA. Ik mis echter jouw eigen input over wat je zelf inmiddels gevonden - ja dat verwachten we ook als "er geen verstand van hebt", want dat kan je leren - dus gaat je topic op slot.

Dit topic is gesloten.