Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Oke, ik ben dus al een hele lange tijd op zoek naar een laptop voor mijn vriendin. Mijn eisen waren relatief hoog;

- i7 Quad Core.
- 16 GB memory
- SSD > 256GB
- UHD (4K) Scherm
- 15 Inch

Ook nog een betrouwbaar merk als Dell, HP, Lenovo etc. Overal waar ik keek kwam ik uit tussen de 2100,- en 3700,-. Zoveel geld leek me erg onverstandig voor een laptop dus ik bleef alsmaar verder zoeken. Tot afgelopen weekend daar kwam ik de perfect laptop tegen voor 1361,- Dit is zo een groot verschil met de andere bedragen dat ik vast iets over het hoofd zie. M.a.w waarom is deze laptop zo goedkoop?

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-7566-laptop

6e generatie Intel Core i7-6700HQ Quad Core (6 MB cache, tot 3,5 GHz)
Windows 10 Home (64-bits), Nederlands
Maak keuzes
16 GB Single Channel DDR4 2.400 MHz, tot 32 GB (extra geheugen apart verkrijgbaar)
512 GB PCIE Solid State-harde schijf
NVIDIA® GeForce® GTX 960M 4 GB GDDR5
15,6 inch Ultra HD (3.840 x 2.160) IPS-beeldscherm met antireflectiecoating en led-achtergrondverlichting

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:32
Bij de omschrijving van het 1499 model zie ik het volgende als omschrijving
Premium krachtige laptop met Windows 10 Home, Intel® Core™ i7 Quad-Core processor, groot geheugen, grote SSD-schijf en een vrijwel randloos InfinityEdge Full HD-beeldscherm.
Iets meer naar onderen staat dan weer 4K. Eventueel de klantendienst eens opbellen of de specs echt wel kloppen? Verder heeft die wel maar single channel ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat wil je weten/horen van ons op dit moment? Alle punten die je stelt kan je ook bij Dell zelf navragen. Verder zijn er al meerdere topics over dit onderwerp geweest op Tweakers. Daarom dus een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.