Hi guys,
Ik zou graag een goede game pc aanschaffen, maar heb door middel van verschillende fora na te lezen, beseft dat het goedkoper is om de onderdelen apart te kopen en zelf ineen te zetten. Ik ben volledig nieuw in het wereldje van game pc's en ze zelf te bouwen, daarom dat een vriend mij momenteel helpt met het aankopen van de verschillende onderdelen.
Aangezien jullie hier de experts zijn, zou ik graag willen vragen of dit deftige onderdelen zijn om te kopen. Ik had origineel gezien een budget van zo'n 900 euro voor alles erop en eraan (case, koeling, processor, moederbord, grafische kaart ....) maar wel exclusief scherm, toetsenbord en muis.
Nu kom ik uit op een bedrag van 1074 euro, dus als jullie voorstellen hebben hoe het net iets goedkoper kan, hoor ik het heel graag! Ik speel graag spellen zoals BF e.a. op hoge resolutie, maar het hoeft niet overal ultra te zijn. Het eeuwige prijs/kwaliteit cliché zeg maar.
1 xCorsair Cooling Hydro Series H45, Waterkoeling€ 59,90*
1 xMSI GTX 970 Gaming 4G, Grafische kaart€ 289,-*
1 xbe quiet! Power Zone 750W, 750 Watt voeding€ 134,90*
1 xGIGABYTE GA-Z170XP-SLI, socket 1151 moederbord€ 154,90*
1 xKingston HyperX 8 GB DDR4-2133, Werkgeheugen€ 62,90*
1 xSamsung 750 EVO, 250 GB SSD€ 79,90*
1 xIntel® Core i5-6400, 2,7 GHz (3,3 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor€ 197,90*
1 xNZXT Noctis 450, behuizing
Thanks
Edit:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Spellen zoals BF, CS, Civilization, ... (ik heb een heel uitgebreide smaak) Ik zou graag een hoge resolutie kunnen instellen, maar ultra hoeft niet per se.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles erop en eraan 900 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ultra settings is leuk maar niet perse een must.
Ik zou graag een goede game pc aanschaffen, maar heb door middel van verschillende fora na te lezen, beseft dat het goedkoper is om de onderdelen apart te kopen en zelf ineen te zetten. Ik ben volledig nieuw in het wereldje van game pc's en ze zelf te bouwen, daarom dat een vriend mij momenteel helpt met het aankopen van de verschillende onderdelen.
Aangezien jullie hier de experts zijn, zou ik graag willen vragen of dit deftige onderdelen zijn om te kopen. Ik had origineel gezien een budget van zo'n 900 euro voor alles erop en eraan (case, koeling, processor, moederbord, grafische kaart ....) maar wel exclusief scherm, toetsenbord en muis.
Nu kom ik uit op een bedrag van 1074 euro, dus als jullie voorstellen hebben hoe het net iets goedkoper kan, hoor ik het heel graag! Ik speel graag spellen zoals BF e.a. op hoge resolutie, maar het hoeft niet overal ultra te zijn. Het eeuwige prijs/kwaliteit cliché zeg maar.
1 xCorsair Cooling Hydro Series H45, Waterkoeling€ 59,90*
1 xMSI GTX 970 Gaming 4G, Grafische kaart€ 289,-*
1 xbe quiet! Power Zone 750W, 750 Watt voeding€ 134,90*
1 xGIGABYTE GA-Z170XP-SLI, socket 1151 moederbord€ 154,90*
1 xKingston HyperX 8 GB DDR4-2133, Werkgeheugen€ 62,90*
1 xSamsung 750 EVO, 250 GB SSD€ 79,90*
1 xIntel® Core i5-6400, 2,7 GHz (3,3 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor€ 197,90*
1 xNZXT Noctis 450, behuizing
Thanks
Edit:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Spellen zoals BF, CS, Civilization, ... (ik heb een heel uitgebreide smaak) Ik zou graag een hoge resolutie kunnen instellen, maar ultra hoeft niet per se.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles erop en eraan 900 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen idee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ultra settings is leuk maar niet perse een must.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2016 14:07 ]