Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Optie weghalen/verbergen uit poll?

Pagina: 1
Acties:

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:23
In het artikel over grafische problemen met een Macbook Pro staat, zoals wel vaker gebeurt, een poll met de vraag of dit probleem ook onder tweakers speelt. Heel leuk, alleen nu wil het dat veruit de meeste tweakers geen Macbook Pro hebben, wat resulteert in een score van 92% voor de betreffende optie. Hierdoor is het verschil in de andere opties niet/slecht zichtbaar. Erg jammer.

Is het niet een idee om de volgende keer zo'n optie weg te laten, of om gebruikers de mogelijkheid te geven een optie te verbergen, zodat ze kunnen zien hoeveel tweakers met een Macbook Pro last hebben van het probleem? Lijkt me veel relevantere informatie.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi ikvanwinsum, dank voor de opmerking! Ik ben het met je eens dat het verschil door het toevoegen van de optie niet goed te zien is. Alleen moeten we wel een optie toevoegen waar mensen op kunnen klikken om de resultaten te zien. Het zou misschien beter zijn een optie te hebben om de resultaten te bekijken zonder te stemmen. Daarom vooralsnog op deze manier.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
duqu schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:49:
Alleen moeten we wel een optie toevoegen waar mensen op kunnen klikken om de resultaten te zien. Het zou misschien beter zijn een optie te hebben om de resultaten te bekijken zonder te stemmen. Daarom vooralsnog op deze manier.
Volgens mij is die optie er gewoon. Elke poll heeft een unieke link en daar kan je de resultaten meteen zien. Voor de poll in het artikel is het deze link: poll: Heb jij gpu-problemen met je nieuwe Macbook Pro?.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ja, maar dan zou die link ook standaard onder de poll getoond moeten worden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• rens-br
  • Nu online

rens-br

P_de_B schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:06:
Ja, maar dan zou die link ook standaard onder de poll getoond moeten worden.
Dat klopt, die link wordt standaard niet toegevoegd.

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi rens-br, via een link is het idd wel te doen. De vraag is alleen of die ook daadwerkelijk wordt gebruikt. Ik denk dat het moment voorbij is om deze poll nog aan te passen, maar in de toekomst moeten we kijken of er een betere mogelijkheid is voor dit soort scenario's.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

duqu schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:17:
De vraag is alleen of die ook daadwerkelijk wordt gebruikt.
Zolang die link niet gebruikt wordt bij de Poll, zullen er maar weinig mensen naar toe gaan. Aangezien je even moet zoeken totdat je de juiste link te pakken hebt.
Ik denk dat het moment voorbij is om deze poll nog aan te passen, maar in de toekomst moeten we kijken of er een betere mogelijkheid is voor dit soort scenario's.
Lijkt me inderdaad ook. Denk dat een linkje onderaan de Poll of de link in de titel van de Poll verwerken al een oplossing kan zijn, eventueel met het uitschakelen van de reacties bij de poll.

• ikvanwinsum
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:23
Het is dan wel handig om mensen (de eerste keren) erop attent te maken dat het niet de bedoeling is om te stemmen, als je geen macbook pro hebt. Men is nu gewend om de meest toepasselijke optie te kiezen om de uitslag te bekijken, ook als die niet helemaal overeenkomt.

U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.

Pagina: 1