Tv's met goede response time,inputlag,boven 100hz instelbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik zoek een nieuwe TV, wil er ook op gamen, ook instelbaar boven de 60-75 hz van de PC.

Ik las dat je TVs kon aanpassen met een tool vanaf je PC en sommige TVs, voornamelijk 3D tvs 120hz instelbaar zijn. Al lukt het alleen met sommige modellen. Iemand hier ervaring mee en welke tv zou je me aanraden.

http://www.blurbusters.com/overclock/120hz-pc-to-tv/

Ik heb het natuurlijk over echte HZ( refresh rate , niet geoptimalseerde.

Ook respons time , grey to grey en input lag benen de 30ms.

Koop gewoon een monitor zou je zeggen maar ik wil iets groter. Ook wil ik niet een apart kastje om tv te kunnen kijken. Tvs hebben HDR,3D , lagere prijs en groter en smart tv.

Mischien zijn er meer mensen bezig met deze zoektocht. Let me know _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
symbiotic schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:02:
Mischien zijn er meer mensen bezig met deze zoektocht. Let me know _/-\o_
Topics zoals deze komen aan de lopende band voorbij in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Je vragen zijn daar al vaak beantwoord. Neem dus enkele soortgelijke topics door.

Daar hoort dit topic ook thuis dus het krijgt een verhuizing die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Okey thanks.! Maar belangrijker dan een aankoopadvies vindt ik nog het instellen of unlocken van tvs naar 100hz of hoger vanaf je PC en met welke modellen mensen dat gelukt is en hun ervaringen ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 18:58
Ik denk dat je gewoon op zoek moet gaan naar een toestel wat native 100 Hz heeft. Pricewatch functie om daarop in te stellen werkt goed, dus probeer dat eens.

Ik heb zelf overigens net een Sony KD-43X8305C gekocht. 43 inch, 4K en 100Hz. En lage input lag, maar niet beneden de 30 ms uit mijn hoofd. Wil je HDR kom je op het nieuwere (D) model uit van dit jaar, maar die is een stuk duurder.