wat bedoel je?
Je Ip open en bloot? O jee, wat erg.
En je hebt het over een domeinnaam met een "@" erin, dat kan niet, dat is geen geldige domeinnaam. En die melding lijkt me duidelijk, je username of password is fout. Probeer eerst maar es duidelijk te maken wat je doet en wat er fout gaat.
Wat ik gedaan hebt is het volgende:
Het programma Serv-U geinstalleerd ,en gelijk daar achteraan de wizzard doorlopen om het hele zaakie te configureren.
Er wordt gevraagd naar een domain name er wordt ook een voorbeeldje gegeven dus ik doe
ftp.sterns@ocean.com jij zegt dat "@" er niet in voor mag komen.Oke ik verander dat.
Wat ik zelf denk waar die domeinnaam voor is is om vanaf een andere pc op het internet toegang te krijgen tot mijn pc met Anonymous of andere gebruiker die ik ook aangemaakt hebt met die wizzard.Dus ik begrijp eigenlijk niet wat het Domeinnaam nou in houdt.
Maar als ik ftp://ipnummer doet dan kom ik in de dir die ik heb toegekend aan Anonymous gebruiker.
Doe ik ftp://user:password@ipnummer dan kom ik in de dir die ik heb toegekend aan gewoon gebruiker dus niet Anonymous.
Ik was van de veronderstelling dat als mijn collega het domeinnaam invult in IE hij als Anonymous of als gebruiker in kan loggen mits hij natuurlijk mijn password enz heeft.
Dus ik doe dit eerst allemaal zelf ter controlle of het werkt maar dat doet het niet met het domeinaam is dit normaal?
Ik heb mijn server bij staan wat heb jij nodig om toegang te krijgen tot mijn opgegeven directory ?