Toon posts:

Night mode

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Zou Tweakers ook een soort "Night mode" kunnen krijgen die beschikbaar is voor alle gebruikers?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Telefoon 's avonds laat nog (ja, inderdaad niet zo gezond)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Layout aanpassen, maar ik snap niet hoe dat lichter en donkerder werkt want er gebeurt helemaal niets...

Beste antwoord (via Verwijderd op 29-11-2016 19:12)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Voor desktops bieden we de mogelijkheid om links en rechts van de content de achtergrond grijs te maken ipv wit via het tandwielicoon met de Nederlandse of Belgische vlag die je rechtsboven in beeld ziet. Voor smartphones waarbij de content beeldvullend is bieden we geen mogelijkheid voor een nightmode en die gaat er ook niet komen. Dit zou namelijk veel aanpassingen vereisen in de css en afbeeldingen zoals iconen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Eerste wat je doet is de helderheid van je scherm natuurlijk naar minimaal zetten. Als tweede kan je een 'filter' draaien zoals Twilight wat een meer rode gloed geeft waardoor je je slaap niet verder uitstelt vanwege een overmaat aan blauw licht.

Voor de rest, je kan een abbo nemen en zo de Karmastore feature 'custom css' inschakelen (of genoeg op de site doen om het met karma te kunnen 'kopen'). Hiermee kan je dan zelf de hele site aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld de site met donkere kleuren uitgerust. Zie ook [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?', maar wat specifieker mijn posts die later zijn geplaatst dan waar de TS naar linkt. Die code is erg oud ondertussen.

Maar dit alles is geen directe oplossing. Het is eigenlijk gewoon beter om helemaal niets met je mobiel in bed te doen. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Voor desktops bieden we de mogelijkheid om links en rechts van de content de achtergrond grijs te maken ipv wit via het tandwielicoon met de Nederlandse of Belgische vlag die je rechtsboven in beeld ziet. Voor smartphones waarbij de content beeldvullend is bieden we geen mogelijkheid voor een nightmode en die gaat er ook niet komen. Dit zou namelijk veel aanpassingen vereisen in de css en afbeeldingen zoals iconen.