Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige cpu en mobo zijn aan vervanging toe. Daarnaast is mijn huidige voeding ook niet voldoende dus die zal ook vervangen moeten worden. Plus wil ik deze onderdelen allemaal in een nieuwe kast plaatsen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (DAI, Dark Souls). Het hoeft voor mij niet persé op de allerhoogste graphic settings te zijn maar wel fatsoenlijk speelbaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 300 euro, liefst nog minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung SSD 850 evo 250gb
HDD 1TB
MSI GTX 960
DVD speler
2x DDR3 geheugen samen 12GB
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. [/i]
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
De huidige onderdelen die ik heb gevonden blijken toch iets boven mijn budget te zijn.
Ideeën/ alternatieven die goedkopere zijn? Of toch iets meer uitgeven en voor deze setting gaan?
Mijn huidige cpu en mobo zijn aan vervanging toe. Daarnaast is mijn huidige voeding ook niet voldoende dus die zal ook vervangen moeten worden. Plus wil ik deze onderdelen allemaal in een nieuwe kast plaatsen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (DAI, Dark Souls). Het hoeft voor mij niet persé op de allerhoogste graphic settings te zijn maar wel fatsoenlijk speelbaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 300 euro, liefst nog minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung SSD 850 evo 250gb
HDD 1TB
MSI GTX 960
DVD speler
2x DDR3 geheugen samen 12GB
Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. [/i]
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Antec VSK4000B | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 400,96 | |
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
De huidige onderdelen die ik heb gevonden blijken toch iets boven mijn budget te zijn.
Ideeën/ alternatieven die goedkopere zijn? Of toch iets meer uitgeven en voor deze setting gaan?