Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem games op hoge resolutie kunnen draaien, games zoals BF1 enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is ongeveer €1100. Inclusief verzendkosten, assemblage en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn momenteel geen componenten die ik mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten die het bouwen van een nieuw systeem vereist.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil 16GB ram, 1 SSD van 250GB en 1 HDD van 1TB (Of alleen een SSD van 500GB), Nvidia GTX 1050 of 1060, Intel i5 6500, 6600, of 6600k. En het zou fijn zijn als deze computer een paar jaar meegaat.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me adviezen kunnen geven, aangezien ik zelf niet erg veel van PC's bouwen afweet.
Probeer een beetje toekomstgericht te denken.
Ik wil met dit systeem games op hoge resolutie kunnen draaien, games zoals BF1 enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is ongeveer €1100. Inclusief verzendkosten, assemblage en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn momenteel geen componenten die ik mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten die het bouwen van een nieuw systeem vereist.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil 16GB ram, 1 SSD van 250GB en 1 HDD van 1TB (Of alleen een SSD van 500GB), Nvidia GTX 1050 of 1060, Intel i5 6500, 6600, of 6600k. En het zou fijn zijn als deze computer een paar jaar meegaat.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat jullie me adviezen kunnen geven, aangezien ik zelf niet erg veel van PC's bouwen afweet.
Probeer een beetje toekomstgericht te denken.
[ Voor 57% gewijzigd door nimasi op 28-11-2016 18:50 ]