Hallo,
Ik wil graag mijn desktop pc upgraden en dan met name CPU, moederbord en geheugen.
Ik heb nu een I5 750, Asus P7H55 en Corsair Vengeance DDR3 16 gig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik Cinema 4D, Adobe After Effects en Premiere en Presonus Studio One plus diverse plugins en wil er ook graag mee gamen, oa GTA Online, rFactor2 @ 1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs van de componenten die ik gekozen heb is ok maar mag altijd minder als iemand betere adviezen heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: OCZ500MXSP
Video: GTX1060
Audio: DELTA 1010LT
Case: Coolermaster Centurion 530
SSD: Samsung 840 Pro Evo
Ga je overklokken?
Overklokken hoeft niet perse maar het zou fijn zijn als dit in de toekomst wel mogelijk is. Volgens mij kan dit met de gekozen CPU en mobo..?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een PC upgrade waarmee ik voorlopig vooruit kan, daarmee kijk ik dus niet op een paar tientjes meer of minder maar er zijn wel grenzen. Eventueel in de toekomst naar 3 schermen.
Voornaamste vraag is of de drie onderdelen hieronder aan te raden zijn en kan mijn huidige kast en voeding nog mee? Minstens 1 pci slot is nodig vanwege mijn huidige audiokaart.
Daarnaast heb ik een CPU koeler nodig, wat zouden jullie mij aanraden?
Als allerlaatste zou bluetooth ondersteuning fijn zijn maar niet absoluut noodzakelijk (ivm Spotify streamen vanaf smartphone... Eventueel zou ik dit later kunnen toevoegen dmv een usb dingetje oid toch?
De gekozen onderdelen:
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik wil graag mijn desktop pc upgraden en dan met name CPU, moederbord en geheugen.
Ik heb nu een I5 750, Asus P7H55 en Corsair Vengeance DDR3 16 gig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik Cinema 4D, Adobe After Effects en Premiere en Presonus Studio One plus diverse plugins en wil er ook graag mee gamen, oa GTA Online, rFactor2 @ 1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs van de componenten die ik gekozen heb is ok maar mag altijd minder als iemand betere adviezen heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding: OCZ500MXSP
Video: GTX1060
Audio: DELTA 1010LT
Case: Coolermaster Centurion 530
SSD: Samsung 840 Pro Evo
Ga je overklokken?
Overklokken hoeft niet perse maar het zou fijn zijn als dit in de toekomst wel mogelijk is. Volgens mij kan dit met de gekozen CPU en mobo..?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een PC upgrade waarmee ik voorlopig vooruit kan, daarmee kijk ik dus niet op een paar tientjes meer of minder maar er zijn wel grenzen. Eventueel in de toekomst naar 3 schermen.
Voornaamste vraag is of de drie onderdelen hieronder aan te raden zijn en kan mijn huidige kast en voeding nog mee? Minstens 1 pci slot is nodig vanwege mijn huidige audiokaart.
Daarnaast heb ik een CPU koeler nodig, wat zouden jullie mij aanraden?
Als allerlaatste zou bluetooth ondersteuning fijn zijn maar niet absoluut noodzakelijk (ivm Spotify streamen vanaf smartphone... Eventueel zou ik dit later kunnen toevoegen dmv een usb dingetje oid toch?
De gekozen onderdelen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 358,16 | € 358,16 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 590,11 | |
Alvast bedankt voor de reacties.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjakie71 op 27-11-2016 20:52 ]