Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_linT
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-01 19:51
Hallo,

Omdat ik genoeg had van IPS monitoren met laag contrast ben ik van plan een nieuwe monitor te kopen met een VA paneel.

Nu dacht ik eruit te zijn na het lezen van talloze reviews en gebruikservaringen over Philips monitor BDM3270QP, ik was er zeker van dat ik deze wilde hebben en had voor mezelf het gevoel zo'n beetje alle voor-en nadelen van deze monitor op een rijtje te hebben.

Tot mijn verbazing blijkt Philips sinds kort een nieuwe versie van deze monitor te hebben geintroduceerd, de BDM3270QP2/00.
Omdat deze pas een maand op de markt is zijn er geen reviews en nauwelijks gebruikservaringen van dit nieuwe model bekent.
Volgens de tweakers vergelijkinghulp zijn de verschillen dat het nieuwe model 50 euro goedkoper, 250 ipv 300 maximale helderheid en 4 ms ipv 12 ms reactietijd heeft.
De vergelijkshulp is overigens voor het grootste gedeelte onvolledig omdat veel specificaties van het nieuwe model niet bekent zijn.

Ik zit nu enorm te twijfelen of ik het oude of het nieuwe model moet kopen.

Wat voor mij van belang is dat de ghosting zo min mogelijk is, het zijn allebei VA panelen en ik ben me er bewust van dat dit een nadeel van dit soort panelen is.
Voor dat nieuwe model ben ik daar totaal niet van op de hoogte en ik weet dus ook niet of er wel hetzelfde paneel in zit.
Zit me ook niet lekker dat de maximale helderheid een stuk lager is en dat de prijs ook lager is, misschien dat de kwaliteit dan ook minder is.

Enig advies zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_H
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 13:10

Misschien hier even kijken:
http://www.philips.nl/etc...DM3270QP2/00,BDM3270QP/00

[ Voor 24% gewijzigd door Peter_H op 27-11-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_linT
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-01 19:51
Vreemd, bij mij werd het nieuwe model eerst niet volledig ingevuld.
Bedankt voor het aangeven.

Wat ik voornamelijk zou willen weten Is of de panelen precies hetzelfde zijn.
Je leest soms de raarste verhalen, dat zelfs in dezelfde modellen verschillende panelen gebruikt worden die in kwaliteit erg kunnen variëren.

Wat ook zou kunnen is dat het nieuwe model beter is natuurlijk.

[ Voor 24% gewijzigd door King_linT op 27-11-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Dit is een aankoopadviesvraag en hoort dus in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

27 inc op 1080p is al onscherp laat staan op 32

1080 mhl resolutie is het 1440p normaal niet op tijd gezien excuus

[ Voor 56% gewijzigd door Eentje op 27-11-2016 20:48 . Reden: niet kunnen lezen specs ]

There eent no place like home