Ik heb hem 1200@1340 maar ik was dus net aan het UT'en (onder koe crasht ie nooit!!) en ik domineerde echt
110 frags in instagib CTF hoogste score van alle spelers... nog 2 minuten, CRASHT die computer, zwart scherm, alle lichtjes brandden... waar komt dit door? videokaart? (is wel ver oc'ed ook, zie sig, core of memory (core heeft wel een koeler...))
denk een over verhitte videokaart
zet hem dus ff terug op de oorspronkelijke snelheid en probeer het opnieuw
suc6
dreamer
zet hem dus ff terug op de oorspronkelijke snelheid en probeer het opnieuw
suc6
dreamer
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
hoezo ver ge'oced??
loopt op 240/400
die 400 is standaard hoor voor een geforce 2 pro.
Maar dan nog
je proc kan best onstabiel worden want misschien weet je het wel, je cache op je proc is meestal waar de comp op crashed. Daarom is een duron beter te OC'en dan een TB, en een celeron beter als een p3.
en bij je koe wordt je cache niet gebruikt en bij UT wel.
loopt op 240/400
Maar dan nog
je proc kan best onstabiel worden want misschien weet je het wel, je cache op je proc is meestal waar de comp op crashed. Daarom is een duron beter te OC'en dan een TB, en een celeron beter als een p3.
Cache uitschakelenOp zaterdag 30 juni 2001 18:56 schreef epsilon het volgende:
hoezo ver ge'oced??
loopt op 240/400
Maar dan nog
L2 kan wel... ik bedoel dat scheelt 20% en l1 scheelt wel 1000% in snelheid ofzow