Sonos & spotify

Pagina: 1
Acties:
  • 989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Sinds kort heb ik een sonos installatie gekocht om mijn muziek af te spelen.
Voor het afspelen maak ik vooral gebruik van spotify.

De sonos apps (zowel windows desktop als android app) hebben hier integratie voor en het afspelen werkt ook.

Echter vind ik de standaard spotify apps handiger voor het browsen naar muziek en wil ik niet steeds wisselen tussen 2 programma's.

Op de website van spotify lijkt het erop dat het mogelijk is om vanaf de app direct naar sonos te sturen, maar ik krijg het niet ingesteld.
https://www.spotify.com/nl/sonos/

Ik heb zelf het idee dat het probleem zit in de stap:
-Tik op Muziekservices toevoegen en selecteer Spotify. (Zorg ervoor dat Sonos bedienen met Spotify is ingeschakeld in Instellingen.)

Ik wordt hier wel gevraagd om sonos te machtigen voor het afspelen van spotify, maar de optie sonos bedienen via spotify kan ik niet vinden.

Is er iemand die ervaring heeft met deze opstelling en mij antwoord kan geven op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:54
Volgens mij moet je je vooralsnog aanmelden voor de beta om Spotify Connect te kunnen gebruiken:

http://www.sonos.com/nl-nl/beta/screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:04
Volgens mij zit dat inderdaad in bèta fase.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Werkt goed, ik geloof dat je wel de Sonos beta app geïnstalleerd moet hebben.

Als je verbonden bent met je wifi waar ook je Sonos speakers op zitten (Of Bridge) dan krijg je bij Spotify onderin een optie 'play on Sonos' en dan krijg je een lijstje met je speakers/sets.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
Zal het vanavond eens proberen als ik weer thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
Klopt inderdaad.
Gisteren de optie aangezet.

Kreeg vandaag een mail met daarin een link naar de beta applicaties en op deze plek werkt het zoals ik graag zou willen dat het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de sonosspeaker naast je bed zo kan instellen dat deze vanzelf ophoudt na een x aantal minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 00:08:
Weet iemand of je de sonosspeaker naast je bed zo kan instellen dat deze vanzelf ophoudt na een x aantal minuten?
ja dit kan in de sonos app, onder de noemer slaaptimer, en dan kan je instellen hoelang hij nog door moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2017 @ 00:08:
Het is al een wat ouder topic en om andermans topic over te nemen met een niet aan de topic-start gerelateerde vraag is niet de bedoeling. Topic gaat op slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.