Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IS dit een goede game pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste ,

is dit een goede game pc?
ALTERNATE Thunderstorm GTX1060 Limited Edition
https://www.alternate.nl/...l/product/1310359?lk=9917

ik zou graag gewoon een samengestelde pc willen kopen , weinig ervaring met het zelf samenstellen hiervan.

ik heb nu een goede 5 jaar met een HP pc gegamed en was tot nu goed.
Nu is hij wat traag met de nieuwe games.

Welke merk desktop is nog goed?
is de MSI desktop goed? vind deze persoonlijk duur voor hetgeen je krijgt.

Mvg ,

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Alternate kennende niet, maar is niet geheel duidelijk aangezien Alternate niet de volledige specificaties noemt.
Welke merk desktop is nog goed?
Eén goede die je zelf samenstelt op jouw eisen en wensen toegespitst.
is de MSI desktop goed?
MSI kennende niet, maar je noemt niks.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Voor hetzelfde geld kun je ook Het mainstream Game systeem uit de Desktop Best Buy Guide kopen waarbij je zeker bent dat je allemaal goede kwaliteit spul koopt.

Je krijgt daarna ook nog is een SSD die 4x zo groot is en een stille kast.

Je zou daar natuurlijk ook je eigen aanpassingen aan kunnen doen.

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-11 10:42
Misschien een tip voor jezelf om te kijken wat je met je pc (denkt) te gaan doen. Gamen? welke games, welke eisen worden gevraagd. Video bewerking?, normaal gebruik? Hoe lang wil ik dat de pc mee gaat, zonder uit te hoeven breiden?

Als je daar voor jezelf meer antwoord op hebt kun je aan de hand daarvan een systeem uitzoeken. dan heb je een goede basis.

er is niet zoiets als: dit is een goede pc. Je zoekt een pc (of stelt de onderdelen samen) op basis van wat je wilt gaan doen en vervolgens ga je kijken wat er binnen je budget valt en wat je mogelijk uit kan stellen totdat je weer wat geld gespaard hebt.

900 euro is een leuke prijs, maar als het niet doet wat je wilt, schiet je er weinig mee op.

Kijk eens bij het DAA beleid

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zou je echt aanraden om zelf een PC samen te stellen.

Bouwen is niet moeilijk en er zijn veel handleidingen te vinden op YouTube. Als je hem echt niet zelf in elkaar wilt zetten kun je het altijd nog laten doen door de winkel (voor €50 of zo).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Verwijderd

Topicstarter
ok , beter laten samenstellen dus.

probleem is ook dat er tegenwoordig weinig " echte" computerwinkels meer zijn.
Ben uit de buurt van Antwerpen , iemand ervaring met een goede winkel in de buurt?

De computer zal enkel voor games dienen. Speel alles :)
( GTA - football manager - the crew - cities:skylines ... )
wil deze gewoon vlot kunnen spelen , en wil er weer een paar jaar mee verder kunnen. (moet niet op de hoogste instellingen zijn.)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.