Logitech MX705 met MacOS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 19:09
Beste mensjes,

Ik heb een probleempje met mijn logitech wireless MX705 muis.

Bv bij het scrollen: Ik heb niet helemaal het gevoel dat het smooth loopt tegenover een apple muis. Het gaat eerder in stoten en horden, soms beweeg ik de scroller en gebeurd er niets. Daarna gebeurd er heel veel en scrollt die te ver.

De logitech drivers installeren helpt eigenlijk niet veel, buiten dat ik de toetsen een beetje kan programmeren.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Bekend probleem, Logitech schijnt aan nieuwe drivers te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Om eerlijk te zijn, ik heb het met andere muizen ook.

Razer,Microsoft.

Logitech was wel veruit de ergste. Enkel de magic mouse lijkt goed te scrollen, maar de ergonomie van dat ding is zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:41
Heb eigenlijk geen problemen hier, heb diverse muizen van zowel Microsoft als Logitech, werken allemaal naar behoren op zowel El Capitan als Sierra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blupmans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 19:42
Mijn razer deathadder heeft exact hetzelfde. Scrollen gaat niet super geweldig. Als ik het muiswieltje een beetje beweeg gebeurt er niks. En als ik er wat harder aan draai dan schiet ik mn doel weer voorbij... niet erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Dat is exact wat ik voor heb.

Dan zou het toch aan iets MacOS gerelateerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:10
Ik had dat euvel met m705 ook altijd op Windows (7,8 en 10) na een driver uit 2013 erop gezet te hebben was t opgelost.
Lag niet aan het systeem. Ws onlangs nog probleem bij installeren op een nieuwe pc. Bij mij dus Driver of muis falen...
Pagina: 1